|
DOOM
DOOM 2: Hell on the Earth
DOOM (Mapy)
1. epizoda
2. epizoda
3. epizoda
KNEE - DEEP IN THE DEATH
e1m1: HANGAR (mapa)
Hangár je vstupní branou do výskumných objektů na Phobosu. Ve srovnani
s ostatními prostory je Hangár poměrně malý a jeho architektura jednoduchá.
Je vybudovaný okolo velkého dvoru s jedovatým jezírkem ve svém středu a
obsahuje dostatek problémů pro řešení zejména pro začátečníky. Jakmile
tvá zkušenost a trénink vzroste, je na čase zvolit vyšší obtížnost.
|
e1m2: NUCLEAR PLANT (mapa)
Druhá úroveň první epizody, Jaderná elektrárna, přibližuje mnoho situací
a prvků, se kterými se setkáš znovu aznovu ve vyšších úrovních s dalšími
rozšířeními a variacemi. Jaderná elektrárna rovněž obsahuje velkou venkovní
oblast a bludišťovou počítačovou místnost - prvky, se kterými se často
setkáš později.
|
e1m3: TOXIN REFINERY (mapa)
Když poprvé vstoupíš do těchto prostor, budeš překvapen klidem, který
se zde nalézá. Téměř si budeš přát, abys v tomto ostrově pohody mohl vydržet
déle. Nicméně, každá úroveň obtížnosti mohutně přidává další kreatury.
Pokud hraješ na Ultra Violence, setkávaš se zde poprvé s prvním duchem
a rovněž s prvním démonem. Navzdory prvnímu dojmu je vše v této úrovni
zuřivější a divočejší; složitější je i výstavba budov a místností. Je zde
mnoho spínačů, tajných dveří, plošin a čidel. Stejně jako spínače způsobuje
i čidlo fyzickou změnu ve výstavbě místností; na rozdíl od něj je čidlo
je pouhým mechanismem citlivým na pohyb, který se aktviuje automaticky
při vstup na konkrétní místo. Prohlédni si mapu Rafinerie - uvidíš rovněž
velké množství skrytých zbraní, munice a užitečných artefaktů. V této urovni
můžeš najít i svůj první raketomet. Navíc, co je však zřejmě nejdůležitější,
zahrnuje tato úroveň výstup do tajné úrovně celé epizody.
|
e1m4: COMMAND CONTROL (mapa)
Nevlídná, strohá a přísně funkční je architektura Řídícího centra.
Je zjevně inspirována těžkými a ponurými vojenskými ubikacemi, které vyrostli
jako houby po dešti během druhé světové války v Evropě. Nikde v DOOMu není
téma světové války tak evidentní jako v počítačové místnosti v severozápadním
rohu Řídícího centra. Vysoké opevněné zdi, dlouhé chodby a široké sály
jsou jevištěm pro akci. Přesně: akce je slovo, které charakterizuje tuto
úroveň lépe než cokoliv jiného. Je zde minimálně tajných dveří a čidel,
zato tě ale přehršle těžkých bojů.
|
e1m5: PHOBOS LAB (mapa)
Úroveň nazvaná Laboratoř Phobosu v sobě skrývá pořádnou dávku nepříjemných
překážek a důmyslně skrytých tajemství. Laboratoř je vyváženou směsí akce
a tajemství, které je nutno odhalit. Skoro všude je jedovatý sliz. Je zde
také pár velice temných průchodů a koridorů. Pokud zvládneš tyto nepříjemnosti,
budeš schopný sebrat několik klíčových artefaktů a zbraní. Ač je laboratoř
jednoduchá ve svém návrhu, není jednoduchá v luštění. Inovační použití
stoupajících pilířů přidává hře novou dimenzi. A ve chvíli, kdy se budeš
domnívat, že pro tebe nemá úroveň další tajeství, zjistíš, že je téměř
nemožné najít východ kvůli neproniknutelné tmě. Díky Bohu, že už někdo
vynalezl zjasňující brýle - jenom zjistit, kde se skrývají.
|
e1m6: CENTRAL PROCESSING (mapa)
Pokud máš rád logické uvažování a zuřivý boj současně, budeš si v této
úrovní doslova libovat. Ač zdánlivě velmi prostá, skrývá továrna pár pěkných
překvapení. Pro přístup do všech prostor Továrny musíš nalézt a použít
všechny tři karty. Můžeš dokončit úroveň i tehdy, budeš-li vlastnit pouze
modrou a žlutou kartu, ale proč si kazit radost? Abys našel všechny tři,
užiješ si spoustu pořádného a vzrušujícího boje. Jihovýchodní cíp je vytvořen
ze čtyř propojených, téměř identických čtvercových místností. Po několika
krocích budeš na kolenou prosit po průvodci. Nicméně nezoufej, poblíž se
nalézá počítačová mapa úrovně. Nalezni ji a ušetři den hledání. Tato úroveň
rovněž poprvé uvádí nový druh spínače. Tři spínače v Továrně způsobují,
že se dveře zavírají na dobu třiceti sekund. Znamená to, že jsi odsouzen
zůstat za dveřmi a bojovat o život minimálně po tuto dobu.
|
e1m7: COMPUTER STATION (mapa)
Počítačové středisko V této úrovni musíš udělat několik skoků - doslova
i obrazně. Radioaktivní sliz je odporná látka, ničí těli i mysl. Ale překvapivě
může skok do slizu pomocí získat překvapivý profit. Nicméně v závislosti
na tvém zdraví i brnění může být tvůj teoretický pobyt v slizu omezen na
pouhých pár sekund. Pro opuštění této úrovně musíš získat všechny tři klíče.
A nejen to: existuje i přesné pořadí, v jakém je nutné tyto barevné karty
sbírat. Úroveň je rovněž doslova zaminována nenápadnými čidly - buď proto
velmi opatrný na své kroky. A když jsem u kroků: mnoho jich budeš muset
dělat opakovaně, mnoha cestami je nutné projít vícekrát - můžeš dokonce
nabýt dojmu, že běháš v kruzích. To tě ale nemusí vzrušovat, pokud však
víš, že tvé cesty vedou k cíly.
|
e1m8: PHOBOS ANOMALY (mapa)
Na rozdíl od všech úrovní první epizody neskýtá Anomálie Phobosu úchvatnou
a složitou architekturu. Jak ukazuje mapa, Anomálie je dost jednoduchá
- je to jakýsi dvůr se pěticípým půdorysem oblkopený velkým otevřeným prostorem.
Hrozba této úrovně je však skrytá ve dvou odporných stvořeních, velmi podlých
a mocných Pekelných baronech. Tyto monstra jsou pány úrovně - a pokud tě
zajímá, jak vypadá v praxi hra na kočku a myš, brzy se to dozvíš. Schválně:
kdo asi bude kočka a kdo myš? Tato úroveň ukončuje první epizodu a připravuje
kulisy pro scény následující. Pukud máš sharewarovou verzi, hra pro tebe
končí. Pokud jsi však ještě nenalezl východ do tajné úrovně v Rafinérii
jedů, můžeš ještě absolvovat jednu velmi brutální rozcvičku: je jí Vojenská
základna.
|
e1m9: MILITARY BASE (mapa)
Jediný způsob, jakým je možno navštívit Vojenskou základnu, spočívá
v nalezení východu do tajné úrovně vedoucí z Rafinerie jedů. Pokud zvládneš
Vojenskou základnu, budeš moci pokračovat v dalších úrovních v první epizodě
- znamená to, že se ocitneš ve čtvrté úrovni, Řídícím centru. Vojenská
základna je uspořádána v přísně čtvercovém tvaru s ústředním kamenným dvorem.
V každém rohu čtverce je velká místnost a další velkém místnosti jsou mezi
rohy - celkový počet hlavních místností je tedy osm. V prodloužené východní
straně je pak poslední devátá místnost, a navíc je zde široká chodba spojující
východní místnost s místností jižní. Ve vojenské základně je navíc spousta
tajemství - v každé místnosti je alespoň jedno. Východ z úrovně leží za
modrými dveřmi a jak je již obvyklé, je nunté nejdříve získat kartu žlutou
a pak červenou. Boj v této úrovni je rychlý a zuřivý. Je zde tolik démonů,
Impů a Seržantů, že by ti při použití motorové pily umdlela ruka. Rovněž
se zde nalézá první teleport - mužeš jen hadat, kam tě přenese. Bude tě
určitě lákat, že v této úrovni můžeš najít veškeré zbraně dostupné v první
epizodě - nicméně jejich získání vyžaduje precizní práci nohou.
|
THE SHORES OF HELL
e2m1: DEIMOS ANOMALY (mapa)
Anomálie Deimosu první budovy v druhé epizodě (Shores of Hell) představují
skutečný úvod do dalších zážitků. Zažiješ spoustu teleportů a zvykneš si
na jejich činnost. Anomálie Demiosu slučuje otevřené prostranství s úzkými
chodbičkami a boj se tak stáva pestrý. V celku je tedy tato úroveň vhodnou
tréninkovou plochou pro další a méně příjemné úrovně. Anomálie Deimosu
nemá příliš mnoho tajemství - skrývá například pouze tři tajné dveře, které
umožnují vchod ke vzdáleným územím nebo teleportům jsou často značeny symbolem
lebky. Navíc se zde vyskytuje několik spínačů a čidel. Jako v předchozí
epizodě zabezpečí tyto prvky určité změny v architektuře úrovně - zde například
způsobí, že se z podlahy vysunou teleporty.
|
e2m2: CONTAINMENT AREA (mapa)
Po poměrně příjemném uvítání v druhé epizodě, kterým je Anomálie Deimosu,
se nyní nalézáš v hrozivém prostředí skládky. Bez pořádné dávky zuřivosti
se můžeš brzy loučit se zdravým rozumem v nekonečných rvačkách vedených
ve stylu ručně vyřizovaných účtů s netenčími se hordami Impů v ponurém
skladišti. Skládka má pravoúhý tvar a může být vodorovně rozdělena na dvě
odlišná území, přičemž každá z nich nabízí spoustu hrozeb, ale také příležitostí
ke skoumání. Horní část skládky je členěna do drobných boxů plnych neoznačených
předmětů nesoucí znak Vesmírné asociace (UAC). V tomto území se dají stvůry
místy odstřelovat ze zálohy, ale často také dojde na pěstní výměnu a rychlou
palbou od boku. Místnosti v severovýchodním rohu je přeplněna překvapením:
pokud se ti podaří odhalit její tajemství a léčky, můžeš právem slavit.
Ale slavit se dost dobře nedá, pokud jsi mrtvý - proto dávej pozor, v DOOMu
si každá odměna vyžádá ruce od krve. Spodní část skládky připomíná příčný
řez motorem. Stropy vypadají jako písty, koridory pak rezavé roury a těžké
kovové ornamentace na stěnách ti sugerují dojem, že se nalézáš v stonásobně
zvětšeném rezavém motoru hodně vypráskaného náklaďáku.
|
e2m3: REFINERY (mapa)
Ač je její půdorys jednodušší než u skládky, odhaluje i Rafinérie bizardní
architektonické nápady s velkým počtem tajemství a ruzných překvaní. Nabízí
dobrou šanci pro posbírání baterií do plasmové pušky - je jich tu docela
dost poházeno v různých místech. Rafinérie navíc uvádí nový konstrukční
prvek, kterým jsou čtvercové pumpující plošiny, které kompletně vyplňují
místnost. Tyto plošiny vypadají skoro živě - jejích povrch a barva je zajímavým
amalgámem technického výtvoru a organické hmoty. Rafinérie proto začíná
skoro stírat rozdíl mezi strojem a přírodou a její design je neopakovatelný,
odlišný od ostatních úrovní DOOMu. Jak se koneckonců dá očekávat od jakékoliv
továrny, obsahuje i Rafinérie dostatek jedovatého slizu a dalších vraždících
míst. V každém případě se do této nechutné omáčky musíš ponořit - a to
nejednou. Pro zvládnutí Rafinérie stačí pouze získat modrou kartu - celou
pravou větev architektury můžeš nechat neprobádanou. Je dráždivé, že hned
na startu vidíš průzorem ve východní zdi dveře vedoucí k východu, které
jsou jen pár metrů vzdálené. K jejich dosažení však musíš absolvovat slušně
dlouhou cestu.
|
e2m4: DEIMOS LAB (mapa)
Po zkušenosti s architektonickými fintami v Laboratoři Deimosu si budeš
myslet, že Rafinérie byla pouze nedělní procházkou. Laboratoř Deimosu obsahuje
snad vše, co činí z DOOMa úžasnou virtuální hru. V této úrovni jsi vržen
do bizardní stavby, kde se střídají čidla, teleporty, drtící stropy, jámy
se slizem, dotekové zdi a navíc divoký boj. V půdorysném pohledu na Laboratoř
Deimosu vidíš, jak mnoho místností je zde propojeno přímo; u dalších se
dá jednoduše použít teleport. Odhalení všech tajemství úrovně však vyžaduje
mnoho trpělivosti a lstivosti. Můžeš však v každé případě k východu i po
prozkoumání méně než poloviny Laboratoře. Ale pokud tak učiníš, bude tě
navěky mrzet, o co vše jsi přišel.
|
e2m5: COMMAND CENTER (mapa)
Velící centrum má jakoby samovolně zformovaný půdorys bez přísných
a jasných pravidel. Vypadá jako tajemný labyrint a né jako skutečná stavba;
navíc má dva východy, jeden vedoucí do normální úrovně v pořadí, druhý
tě vymrští do tajné úrovně této epizody. Víc než cokoliv jiného může být
tato úroveň charakterizována svou oblibou dlouhých chodeb, které lemují
tři její strany. Je zde skutečně nezdravé množství zeleného slizu. Úroveň
má rovněž čtyři teleporty, ale pouze tři z nich hrají klíčovou úlohu v
dosažení východu. Úroveň rovnež obsahuje spoustu zdraví a munice včetně
plasmové pušky a velké baterie.
|
e2m6: HALLS OF THE DAMNED (mapa)
Po chvilce putování touto úrovní uznáš, že její název opravdu sedí.
Je podobná svou výstavbou své předchůdkyni a rovněž odhaluje bizarní, starobyle
hieroglyfickou strukturu, nebo snad schématický Démonův stroj času. Pokud
si chvíli prohlížíš mapu, odhalíš povědomé tvary. Někdo říká, že mu připomíná
smějící se kočku (na pravé straně), jiný Panenku Marii. Ale bez ohledu
na cokoliv, co uvidíš, je jedna věc pravdivá: tato úroveň je opravdu pekelná.
A pokud jsi dokonalý šílenec, budou pro tebe mít Síně prokletých dráždivý
půvab. Jejich stěny jsou slizké a sexy. Jejich tajmství jsou opravdové
hlavolamy, které přesto svádějí. Půdorys má těžké geometrické linie, které
jsou zvláštně asymetrické.
|
e2m7: SPAWNING VATS (mapa)
Tato přibližně obdelníková stavba je rozčleněna do velkého množství
menších místností a komor, které jsou umístěny těsně vedle sebe podobně
jako součástky na elektronické desce. Již po prvních krocích touto nebezpečnou
stavbou budeš uchvácen množstvím architektonických stylů v různých místnostech,
do sterilního kovového vzhledu počítačové oblasti, až po strohý dvorek
dlážděný težkými kameny. Zdá se, že některé prapodivné architektonické
prvky dokonce neslouží žádné. Zvláště úchvatnou dekoraci má místnost, která
se jeví být motlitebnou pro nějaké cizí, kacířské náboženství.
|
e2m8: TOWER OF BABEL (mapa)
Závěrečná úroveň epizody Shores of Hell. Víš, že zde na tebe čeká velký
vládce - příšerný Cyberdémon. Ten sám je největší hrozbou v této úrovni.
Jednoduchá a elegantní struktura Babylónské věže jinak neskrývá žádnou
opravdovou hrozbu nebo tajemství.
|
e2m9: FORTRESS OF MYSTERY (mapa)
Jediná cesta, kterou se lze dostat do této úrovně, spočívá v nalezení
velmi dobře skrytých dveří v Command center. Stejně jako Babylónská věž,
má i Tajemná pevnost jednoduchý design a přitom obrovskou složitost. Vzhledem
k jednoduché architektuře není nutné vyjmenovávat tajné dveře a čidla.
Nalezá se zde však spousta zbraní a užitečných artefaktů, speciálně ve
velké aréně podobné květině (viz mapa).
Hlavní finta spočívá v tom, aby se ti povedlo sebrat těžké zbraně dříve,
než se na tebe vyvalí Pekelní baroni. A skupinkou těchto oblud budš navštíven
okamžitě poté, co otevřeš dveře do této úrovně.
|
INFERNO
e3m1: HELL KEEP (mapa)
První úroveň Inferna připomíná nějaké umělé trávicí ústrojí. A neboj
se - také ti pěkně poskočí srdíčko. Zdi, podlaha i okolí scenérie se jeví
být zbrázděné podivným životem. Nakonec jsi v pekle a tady je možné všechno.
Půdorys je podivuhodně jednoduchý a v tom spočívá jeho půvab. Nebudeš řešit
prapodivné hádanky a skákat ze spínače na spínač. Hrozba této úrovně je
totiž skryta v jejich obyvatelích.
|
e3m2: SLOUGH OF DESPAIR (mapa)
I nejpokročilejší hráči DOOMu občas používají své ruce. Půdorys této
úrovně má svůj zlý stisk vepsán již ve sevém designu. Ale je to Ruka osudu,
která si tě vybrala - může nad ní zvítězit nekdo jiný, než ty? Ruka zoufalství
ti nabízí spoustu možností ke zkoumání, ale neočekávej, že tě bude uznale
poklepávat na rameno, když zrovna něco nalezneš. Úroveň charakterizuje
množství nepravidelných skal a bezpočet záhubů a kliček. Dezorientaci je
ještě přispěno nepravidlenými tvary povrchů a textur zdí, které vypadají
jako kamufláž armády válčící v pustině.
|
e3m3: PANDEMONIUM (mapa)
Architektura se podobá, na pohled i na dotek, dokonalé mučírně pocházející
ze středověku. Centrální místnost, kde se nalézá přepínač, vypadá například
jako znetvořená obrácená hlava. Koridory a schody spojující tuto místnost
s ostatními vypadají, vypadají jako by tuto hlavu držely v pevném sevření.
Pandemonium je těžké a bolestné, ale je překvapivě skoupé na architektonická
tajemství. Je zde také mnoho artefaktů včetně boží zbraně - BFG 9000 !
Doplněné ohňovým jezerem je Pandemonium vzušující a zneklidňující. Jeho
děsivé stěny a kresby na mnoha zdech a kvádrech ti rychle naženou husí
kůži.
|
e3m4: HOUSE OF PAIN (mapa)
Příšerná bolest. Nikdy v životě jsi takovou necítil - přímo ti tepe
v žilách. Architektura Domu bolesti skutečně dostojí svému jménu - ve vyšších
obtížnostech učiní tři Pekelní baroni, umístěni ve strategických místech,
tuto úroveň téměř nezdolatelnou. Dům bolesti roztahuje své chodby jako
chapadla parazita přes velkou plochu pekelného panství. Jeho dlouhé a široké
koridory jsou vyváženy množstvím úzkých chodbiček, často končících ve slepých
komůrkách. Pokud by se zdálo, že cesta do pekel je zatím poměrně neškodná,
je Dům bolesti krutou změnou. Naštěstí pro tebe se v prostorách Domu skrývá
mnoho těžkých zbraní a munice - je zde dostatek baterií do plasmové pušky
pro zničení všech tří odporných Baronů. Ale cesta k ním bude lemována především
tvou krví. Otázka se nemění: myslíš si, že Dům bolesti zvládneš?
|
e3m5: UNHOLY CATHEDRAL (mapa)
V majestátné struktuře Katedrály se budeš cítit jako trpaslík, bezmocný
pod jejími vysokými zdmi. Katedrála má vypůjčený renesanční styl a je skutečnou
kacířskou Katedrálou Sv. Petra. V centrálním území je širokánská dvorana
a obsahuje množství menších "kaplí" po svém obvodu. Každá kaplička
je jedinečná a skýtá jak odměnu, tak i různé hrozby. Největší nebezpečí
však číhá úplně na východě, kde se také nalézá závěr úrovně. Rozlehlá puklina
v zemi totiž umožňuje aby se zde vlivem Anomálie samovolně materializovaly
obludy - a jak tomu ani jinak být nemůže, vyskočí na tebe i Pekelý baron.
Jen ti nejodvážnější hráči se mu svévolně podívají do očí a troufnou si
mu za zády uzmout zbraň, kterou Baron chrání jako oko v hlavě za tajnými
dveřmi - BFG9000. Aby měla tato úroveň nadpřirozený nádech, o to se postarají
navrátilci - teleporty. Katedrála vskutku inspiruje, ale i vzbuzuje hrůzu
- a nevěřící jsou přinuceni kleknout v pokoření na kolena. Ale tady jsi,
hochu, v pekle - žádné pokání tě nezachrání od smrti a večného zatracení.
|
e3m6: MT. EREBUS (mapa)
V řecké mytologii je Erebus tajemná temnota, kterou se plouží duše
mrtvých směrem k řece Hádu. Erebus byl také rovněž živá osobnost, syn Chaose
a bratr Noci (Nyx). Hora Erebus je nyní jméno vulkánu. A, samozřejmě, Hora
Erebus je také jméno dalších prostorů DOOMu, které vyzkoušejí tvou odolnost
vůči silam zla. Navzdory svému osudovému jménu je půdorys Hory Erebus docela
laškovný. Podobá se hrubě obroušenému drahokamu a skoro se zdá, že se přímo
třpytí nepravidelnými zrcadly odrážejícími světlo. V oddělení oblud nalezneš
překvapení - nevyskytuj se zde Pekelný Baron. Většinu tělesných trestů
v této úrovni se na tobě pokusí vykonat sevřené hordy Impů, Ztracených
duší a stupidních Cacodémonů. Zdá se, že tyto bestie vyskakují doslova
z každých tajných dveří. A zdá se, že tajné dveře se nalézají za každým
druhým rohem. Další element všudypřítomného strachu přidává to, že celá
stavba zjevně spočívá na opravdovém jezeře červeného zářícího jedu. Hora
Erebus je navíc jedinou cestou k třetí a poslední tajné úrovni DOOMu, bizrdním
Pustinám. Ale i když víš, kde se má tajný východ nalézat, jeho skutečné
objevení ti dá ještě mnoho práce a pečlivého pozorování.
|
e3m7: GATE TO LIMBO (mapa)
Všedně vypadající zdi a budovy Limba ti budou připomínat šeď, smutek
a zapomnění. Římsko-katolický původ slova pochází z latinského slova limbus,
což znamená okraj pekla. Duše se zakázaným vstupem do ráje blaženosti,
ale nevystavenému pekelnému mučení byly právě navždy uklizeny do Limba,
jak praví katolická církev.Limbo teda zrovna není místo, kde je příjemné
si navždy hovět, i když je to místo setrvalého stavu bez jakýchkoli změn.
V DOOMu je Limbo zhruba čtvercového tvaru a jeho přísné struktury sestávají
z řad nepravidlených tvarů uspořádaných okolo obrovské centrální místnosti
zalité v lávě. Horní část této struktury je rovněž propojena jedovatou
sítí bludišťových chodbiček. Limbo je zaplněno velkým počtem teleportů,
kterými se lze přenášet mezi různými místy tohoto podivného kraje. Pochopitelně
okamžitě zapadneš do bezpočetných bitev. Jestli však nechceš v Limbu skutečně
skončit navždy, musíš rozluštit tajemství několika teleportů - zde se skrývá
klíč k úniku.
|
e3m8: DIS (mapa)
Nabízí zřejmě úplně nejjednodušší architekturu v DOOMu vůbec. Pryč
jsou klikaté chodbičky, spínače, schody a nečekané plošiny - hladkou tvář
DISu nezbrázdí ani jeden přepínač. Není zde ani jeden slizový barel. DIS
je studený, krutě chladný a funkční, a blíží se pekelné verzi římského
cirkusu, ze kterého není pro podlehnuvšího bojovníka úniku. V DISu jsi
jako gladiátor budoucnosti - obklopený davem Cacodémonů a skoro nesmrtelným
pánem Pekla, pavoukem Mastermindem. Pokud hraješ vyšší úrovně obtížnosti,
bude tě také trápit pár tupohlavých Baronů. Ti všuchni jsou hlavními protagonisty
bitvy se skutečně epickým proporcemi. Řídká architektura úrovně vyžaduje
skutečně jen pár vět obecné strategie. Nicméně - zastav se a pečlivě prostuduj
mapu. I když je DIS jednoduchý, přece jen skrývá pár důležitých a život
zachraňujících artefaktů, nehldě na úvodní rozestavení potvor.
|
e3m9: WARRENS (mapa)
Už jsme tu zase! Pokud čteš tyto řádky, pravděpodobně si se dostal
do tajné úrovně Inferna. Ale nečekej medaili - v pekle žádní hrdinové nejsou.
Pustiny ti ukáží, zač je toho loket. Jakmile začneš skoumat prostory pustin,
začneš mít podivný pocit. Nezažil jsem toto já už někde? Počkej minutu
- to přece není možné. Promiň - v Infernu není místo pro popletené. A ty
skutečně nemáš halucinace - peklo zatím nezničilo komlpetně tvou mysl.
Pustiny jsou téměř skutečnou replikou Brány do pekla. Ale brána, kterou
jsi snadno vyčistil před mnoha týdny, se zdá být nekonečně daleko. Je toto
něčí zvrácená myšlenka nebo se peklo pokouší o kanadský žertík? Až když
dosáhneš východu toho, co se zdá jako Brany pekel, začne pravá zábava.
Kolem poklesnou zdi a scela změní tvář krajiny. Už tušíš, že horší část
bitvy je teprve před tebou. Objevují se noví hráči a stáré známé charaktery
- Démoni, Cacodémoni, Ztracené duše, Impuvé a Duše. A jako vyvrcholení
celého divadla - kdo by se nezachvěl při setkání s hrozným Cyberdémonem?
|
|
|