Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je čtv lis 15, 2018 2:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 2:22 am 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
Konečne. Dalo by se říct
Další ročník Doom allstars s tradične nechtěnou roční pauzou je na světě, opět se střetnou dva odlišné tábory doomerstva v čechách a jak už název napovídá půjde o tábory rozdělené podle věku. (pro nechápavce doomchodci=staříci doomídci=mladíci).

Průběh celé akce:
Nejprve se vytvoří obyklá sajta známá třeba z lan nebo z aktuálních singl contestů. Hned po dokončení webu začne registrace která potrvá 2-3 týdny, poté bude týden pro kapitány na rozdělení hráců a dopilování všeho potřebného. Herní den bude zcela jistě neděle podobně jako u předchozího ročníku se začne někdy v podvečer. (můj odhad je 1. nebo 8. březen max 15.)

Co je třeba udělat ze strany hráčů: Před začátkem registrace bude znám přesný termín dne kdy se bude hrát. Což znamená mít v den D volno počítejte s rezervou tak od 17- 24h. Pokud nemáte čas (jedete k babičce, ste pod pantoflem..) tak se ani neregistrujte. Pokud vám po registraci neco do termínu vleze je třeba to nahlácit co nejdřív.
V registračním formuláři musíte uvést všechny údaje, je možné že se tam vyskytnou i některé nesouvisející dotazy (to kvůli rozdělení do příštích let) vyplňte jej taky.

Kapitáni: Budou zvoleni mnou s jejich souhlasem. Kapitání mají povinnost po zkončení registrace dosadit hráče do jednotlivých kategorií a to podle pravidel. Kapitáni taktéž zodpovídají za svůj tým co se týče omluv z účasti. Pokud by chtěl někdo něco přidávat po reistraci nebo cokoliv po registraci měnit kapitán jedná jménem celeho svého týmu před porotou kterou tvořím jen já:) Tak ať se nestane že mi celej tym bude posílat zprávy že chce o 10 min přehodit termín ctf. S výsledkem domluvy musí souhlasit i kaptán druhé strany pokud ne zůstavá takový stav jaký měl bejt. Kapitán si volí zástupce.

Vše se bude řídit z centrály na doom.cz IRCnetu. Účast kapitánu na channelu povinností. Pro ostatní doporučení.

Pravidla


Nastavení serverů: každý server bude otevřenej pro maximum lidí (16). Přičemž hráči pouze přihlížející nebudou zbytečně rušit hru. Heslo pro vsechny servery spojené z touto akcí bude---> idoom09 (prosim o diskretnost vůci zahraničí). Zakládat server může kdokoliv cokoliv podle klasickejch dmflags jednotlivých módů. Nezapomeňte na heslo. Pokud se na serveru nebude vyskytovat jméno hokis nechávejte jednu pozici volnou.

Archiv: z každého zápasu je třeba screenshot, tuto povinnost má výtězný hráč(tým)
demo není povinností avšak bylo by dobré kdyby alespoň jeden hrající hru nahrál kvůli Packu dem který bych chtěl při konečném zůčtování dát ke stažení. Dema posílat na hokis@centrum.cz

Harmonogram:
je takzvaně orientačně závaznej:). Hry se nebudou krýt. Pokud dojde k zpoždění kvůli protáhnuté hře nedá se nic dělat. Začít dříve se může pouze se souhlasem všech hrajících hráčů a jejich kapitánů. Na opozdilce se čeká max 10min poté kapitán nahrazuje dle libosti kohokoliv ze svého týmu a hraje se.

Co se bude hrát

Duel entryway
Duel judas
Duel udm3 m11
TDM 3v3 map16
TDM 3v3 d6m22
CTF 3v3 zdctf
CTF 4v4 zdctf
FFA 3+3 greenwar m8
FFA 3+3 d5m3
FFA 3+3 entryway
Doomrace

??Coop, singl, rjumps??

Do konce registrace je možné cokoliv přidat vyměnit upravit takže se klidně vyjádřete.
________________________________________________________

Pravidla pro jednotlivé věci budou doplněna.
Dále pak news na idoom napíšu během zítřka.
Budu potřebovat pomoc s logem akce.. twister??
Rád bych výjádření od ufona k nastavování serverů z minulého ročníku.
Pokud máte zájem o kapitánovaní postněte to.

Opět je to exhibice, která je dělaná jen pro zábavu nás doomařů takže pokud máte nápady k čemukoliv šup sem.

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 11:13 am 
*Zabiják (Drsoň)*
*Zabiják (Drsoň)*

Registrován: pát zář 16, 2005 12:58 pm
Příspěvky: 259
Ok nejdřív bych měl pár otázek...

Rozdělení podle věku ok. Jak to je ale myšleno konkrétně? Tedy co bude hranicí pro rozdělení? Chtělo by to udělat co nejrychleji nějakej průzkum, protože jsem toho názorů, že mlaďochů na týhle scéně moc není, takže by měla bějt hranice tak 22 zhruba.

Jinak jak už je mym zvykem poslední dobou, chtěl bych udělat menší promo singl kontestům a udělat menší propojení s touto akcí. :)

Konkrétně mam na mysli, že by se v rámci Allstars mohl odehrát special singl kontest, kterej by spočíval v soutěži dvojic v Invasion skulltagu. Na nahrání dema by byla třeba celá neděle a vyhodnocovalo by se na konci dne. Stejně tak by se dal hrát i normální singl, v průběhu celýho dne a na konci by jedinci mohli do svojí skupiny přinýst další cenný body.

Abych zahrnul všechyn otazníky, tak co se rjumps týče, klidně bych je opět zahrnul, akorát by to chtělo IMO použít wad, kterej dovolí i normálním smrtelníkům ho zahrát v nějakým rozumným čase :)

Toliko mých poznámek prozatím. Radši zase valim makat než mě načapaj :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 3:19 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
To draza: co se tyce rozdeleni tak uz v prubehu registrace budu mit jekejsi obraz kolik bude ten stred jinak konkretni to bude nejspis az po ukonceni reigistrace kde podle toho veku v pohode pak rozdeli scenu priblizne pul na pul. Kapitan hned ten den co bude konec reg. dostane svoji soupisku kterou do tydne rozdeli.

Urcite zajimavej napad s propojenim se singl contestama (co na to twister). Jinak invasionu moc nerozumim a ani si zatim nedokazu predstavit jak by se nahravalo a za kolik bodu apod. by to melo bejt. Body ja doresim v prubehu registrace ale s tim invasionem by to chtelo trosku pomoc od nakyho dobrovolnika co drazo :)

S rjumps o kterych sem premyslel je ten problem ze nejsou mapy ktery by nam v tomhle ohledu vyhovovaly... rjumpsq nebo rjumpsn sou prilis male nektere mapy se daji ukoncit do trech vterin. Seriem masterjumps je vzhledem k obtiznosti nemyslitelna. rjslotha je opet moc obtizny a rozlehly. Pak uz zbyva jen snad znova rjspace.

Nevite nikdo jestli je nejaky novy rj wad ktery by vyhovoval nasi veci.

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 4:44 pm 
*Mocná člen*
*Mocná člen*

Registrován: stř bře 07, 2007 1:18 pm
Příspěvky: 51
na skulltagu se hraje hodne JumpMaze - je to vlasne zavod na cas, kdo dobehne do cile prvni v mape, kde jsou prekazky, ktery se musi preskakat (bedny, zdi, plosiny, apod.)
je to skakani bez RL, ale taky svym zpusobem zajimavy

pak na skulltagu bezi par serveru s ruznyma RJ wadama, ktery zde nebyly zmineny, takze by to nejaky profi skokan mohl testnout a rict, ktery za neco stoji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 4:57 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 15, 2007 10:22 pm
Příspěvky: 148
konecne :) . Byl bych pro nakej ten match v 3wayCTF-b3 docela dobrej wad, nektery mapky sou tamfakt dobre hratelny a pri tolika lidech by tomohlabyt prdel. Jinak se klidne hlasim pro kapitovani.

_________________
The Man Who Became God


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 5:39 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
urcite mrknu na to ctf i na to jump maze

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 9:06 pm 
*Mocná člen*
*Mocná člen*

Registrován: pát zář 07, 2007 12:19 am
Příspěvky: 84
rjumps: existuje 4mapovy wad rjsur4c, obtiznost je tak v pulce mezi rjumpq a masterjumps, pritom mapy dodrzuji 'trasovy' design, ne otevrene megamesto ala sloth a space. jsou v nem i 'hadankove' mista, kdy clovek musi ochcat sektory, kde se da umrit. timeofdeath na nej udelal speedruny, muzu je pozdeji linknout, aby se treba srovnaly podminky pro startujici. on to dava vsechno kolem minuty, tzn. pro bezne soutezici by to pri znalosti trasy mohly byt mozna tak petiminutove zavody.
4 mapy jsou tak akorat, aby mohly vybrane tymy projet vsechny.. a body se muzou rozdelit postupne za kazdou mapu napriklad. v ramci zabavne a ferove souteze doporucuju vyradit moji malickost z teto discipliny :)

_________________
mmnt, doleju si medovinu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 9:35 pm 
*Zabiják (Drsoň)*
*Zabiják (Drsoň)*

Registrován: pát zář 16, 2005 12:58 pm
Příspěvky: 259
dew píše:
rjumps: existuje 4mapovy wad rjsur4c, obtiznost je tak v pulce mezi rjumpq a masterjumps, pritom mapy dodrzuji 'trasovy' design, ne otevrene megamesto ala sloth a space. jsou v nem i 'hadankove' mista, kdy clovek musi ochcat sektory, kde se da umrit. timeofdeath na nej udelal speedruny, muzu je pozdeji linknout, aby se treba srovnaly podminky pro startujici. on to dava vsechno kolem minuty, tzn. pro bezne soutezici by to pri znalosti trasy mohly byt mozna tak petiminutove zavody.
4 mapy jsou tak akorat, aby mohly vybrane tymy projet vsechny.. a body se muzou rozdelit postupne za kazdou mapu napriklad. v ramci zabavne a ferove souteze doporucuju vyradit moji malickost z teto discipliny :)


Kdyz budou mit vsichni dost casu na to aby si ten wad prosli, nevidim duvod proc by si to treba nemel hrat. To by se timhle stylem dali z vlajek vyradit lidi, co jsou dobry v CTFku a nebo rychlici ze singla apod


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 11:15 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
Myslim ze nenhle wad je vzhledem k ceskym rjumperum tezkej a rekl bych i tezsi nez rjspace, tam si aspon muzes vybrat cestu, kdyz uz jsme u toho kolik cechu dokaze rjpace dokoncit a kolik dokaze sebrat vsechny klice?

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 1:18 am 
*Mocná člen*
*Mocná člen*

Registrován: čtv bře 08, 2007 11:46 pm
Příspěvky: 75
hokis píše:
Myslim ze nenhle wad je vzhledem k ceskym rjumperum tezkej a rekl bych i tezsi nez rjspace, tam si aspon muzes vybrat cestu, kdyz uz jsme u toho kolik cechu dokaze rjpace dokoncit a kolik dokaze sebrat vsechny klice?

já jednou viděl červenej klíč :)
když jsem spectatoroval dewa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 7:12 am 
*GOD*
*GOD*

Registrován: pát lis 28, 2003 11:42 am
Příspěvky: 535
mozna bych vzhledem k tomu ze to neni moc hrany nezvolil klasicky rj wady ale naky ctf wady kde by jsme mohli dat ruzny komba ukoly, napr. v zdctf map08 projit rjumpama od vlastni vlajky tam a zpet se souperovou vlajkou + score a pod., proste veci ktery jsou prakticky, spousta lidi je dela a umi a tady by si to dali na cas, problem je prave ten cas, jak by se toto merilo bez uprav wadu nevim, i kdyz mozna, na setinky by to neslo, ale myslim ze vterina by stacila a na tu to zmerit dokazem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 10:11 am 
*Zabiják (Drsoň)*
*Zabiják (Drsoň)*

Registrován: pát zář 16, 2005 12:58 pm
Příspěvky: 259
ufon píše:
mozna bych vzhledem k tomu ze to neni moc hrany nezvolil klasicky rj wady ale naky ctf wady kde by jsme mohli dat ruzny komba ukoly, napr. v zdctf map08 projit rjumpama od vlastni vlajky tam a zpet se souperovou vlajkou + score a pod., proste veci ktery jsou prakticky, spousta lidi je dela a umi a tady by si to dali na cas, problem je prave ten cas, jak by se toto merilo bez uprav wadu nevim, i kdyz mozna, na setinky by to neslo, ale myslim ze vterina by stacila a na tu to zmerit dokazem


Pozor pozor. Tohle je nápad, kterej mi vnuknul myšlenku. V nějaký dobrý mapě bych tohle vymyslel formou štafety. Klidně i s nějakým lehčím editem. Např právě v map08 by mohly soutěžit dvojice kdo dřív naskóruje 5 vlajek. Pro víc lidí by to asi nemělo smysl, jelikož by se ten další už nudil. Když by se třeba udělalo pár překážek aby to nebylo tak přímočarý, tak to pak vyžaduje souhru i herní umění se nesrazit a přitom plynule a co nejrychleji skórovat aby mohl ten další už nýst vlajku a mezitím se dostat na podstavec dřív než kolega skóruje.

Minimálně to stojí za zamyšlení, případně vyzkoušení :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 1:38 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
zdctfm8: dost mi to zavani singlem (coop) bez potvor hned me napadla myslenka proc to kloubit s rjs ale urcite nejsem proti pokud se to upresni a bude souhlas vice hracu. Kdyz uz jsme u toho tak by se toho mohly zucastnit cely tymy (pochopitelne stejnej počet hracu na obou stranach). Pro upresneni flag limit by se nastavit na pocet hracu v tymech zacal by prvni hned jak by zaskoroval joinul by se druhej a tak dale (ten prvni hrac by musel pak leavnout ze serveru kvuli mistu), ale tohle by vyzadovalo dobrou koordinaci od kapitana kolikaty kdo pobezi a zodpovednost hracu. Hra by zacla v jednom momentu pro oba tymy s tim ze by po sobe nemohli hraci strilet.
____________________________
Padlo to uz par navrhu co pridat tak se k tomu vyjadrete

invasion skulltak coop - jakysi coop contest na celej den vyhrava nejrychlejsi demo
speedrun coop v map08 zdctf - nevim jestli formou celodeniho contestu nebo zaradit do harmonogramu formou stafety bo jak.
rjumps klasicky: ano/ne, jakou mapu?
Jumpmaze ve skulltagu - jeste sem nemel cas ale kdo zna reknete
3wayctf- opet sem nemel cas otestovat tak povezte

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2009 5:41 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
Vcera sem nasel na skulltagu par rj map a jedny se mi zdaly docela akorat problem je v tom ze mapy se ve zd rozhazi (zkousel sem) kdyby se nasel nekdo kdo je poupravy tak by to slo anebo parit rj ve skulltagu.
Mimochodem projel sem par map toho jumpmaze urcite by to byla dobra volba problem je ze ve snad vsech mapach je jakysi tlscitko ktery mackne jeden a tim se neco otevre co usnadni cestu ostatnim. Mozna by se nasla mapa kde se tomuhle predejde.

Kdo se vyzna v mapareni co se tyce rjs?

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 07, 2009 9:55 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 13, 2007 6:17 pm
Příspěvky: 130
Speedrun coop-ano štafety
3wayctf- jak je myšleno že by se to odehrávalo? Ve wadu pro 3 týmy a hráli by jenom 2 týmy?


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2009 2:25 am 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
Registrace zde http://allstars2009.idoom.cz/index.php

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 1:23 pm 
*SKILLER*
*SKILLER*

Registrován: úte lis 18, 2003 12:56 pm
Příspěvky: 309
Bydliště: Prague
U těch duelů bych teda nedával udm3 m11, ale spíš d5M1. TDM je pro mě osobně lepší 2vs2, protože pak je to už spíš pif paf, ale budiž. CTF a FFA mi přijde ok.

_________________
Mám ho velkýho


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 2:25 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 15, 2007 10:22 pm
Příspěvky: 148
Titanek píše:
U těch duelů bych teda nedával udm3 m11, ale spíš d5M1. TDM je pro mě osobně lepší 2vs2, protože pak je to už spíš pif paf, ale budiž. CTF a FFA mi přijde ok.


zase musis myslet na mladsi doomery, kteri si treba v d5m1 proti tobe moc neskrtnou ale v udm3 m11 maji sanci ze si aspon zahraji :). Ja to beru jako vitanou zmenu pac uz hrat porad dokola judas, entry, d5m1... uz je taky ohrany tak aspon pri te exibice to chce neco jinyho :wink:

_________________
The Man Who Became God


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 10, 2009 2:31 pm 
*Doom Marine*
*Doom Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2004 10:08 pm
Příspěvky: 155
Bydliště: Třešt
Titan: d5m1 bych urcite pridal, i tdm 2v2 akorat porad si nejsem jistej kolik bude lidi aby to taky mel kdo hrat zatim je regnutejch 11 lidi a to je malo i na ty mapky co sem uz uvedl ze se budou hrat

_________________
Kuk


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 5:21 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 13, 2007 6:17 pm
Příspěvky: 130
Mám dotaz: jak vážně je bráno tohle: " Což znamená mít v den D volno počítejte s rezervou tak od 17- 24h"?? Protože s rezervou času do 12 hodin rozhodně nepočítám, takže jestli se mám registrovat..


Nahoru
 Profil ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 82 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz