Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je úte pro 11, 2018 9:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Daemonic Martello 1024
PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 8:17 am 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: ned kvě 06, 2007 5:54 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Litvínov
@Damned: super mapka. Ty drtiče jsou fakt hustý, udělaly ze mě dlaždici hned na poprvý. Struktura i textury sedí, hudba je taky super. Dobrá práce. :)

Naposled jsem zkoušel popisy věcí, podobně jako v Silent Hillu (nebo taky Resident Evil) a vytvořil pro to malou místnost. Původně jsem chtěl postavit komplexnější level, ale nedaří se mi vymyslet, jak stavět dál. Tady jsou 2 screeny z té místnosti:

http://i183.photobucket.com/albums/x212 ... ltist1.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x212 ... ltist2.jpg

Je to sice slabotka, ale i tak, kdyby někdo chtěl v tom pokračovat a postavit z toho vlastní level, klidně může. Stavěl jsem to pro poslední verzi GZDoom.


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 2:46 pm 
*Běžná člen*
*Běžná člen*

Registrován: úte led 08, 2008 2:17 pm
Příspěvky: 16
Bydliště: Praha
Jestli Resident Evil, tak jedině s použitím těchto texutur :

http://skulltag.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=9788

:-)

_________________
Mentální atlet...


Nahoru
 Profil YIM  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 10, 2008 10:13 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Da Snoop: Zajmavé ;) Ten skript se spustí po "use", nebo stačí jen namířit?
GZ doom vypadá vždycky moc dobře... Ale neumím dělat ty dynamický světla a ani ty 3d podlahy a tak...

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 23, 2008 6:08 pm 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: ned kvě 06, 2007 5:54 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Litvínov
@Damned: sorry, že píšu až teď, ale měl jsem dost práce a na net jsem se skoro nedostal. Ten text se objeví po "use" a má 2 verze. První komentář je většinou delší, ten druhý je stručný (jakoby pro připomenutí). Nevím jak to udělat, aby stačilo jen namířit (nikdy jsem to nezkoušel) a navíc si myslím, že při rozhlížení by to bylo na obtíž.

Pokud používáš pro stavbu levelů DoomBuilder, tak jsou dynamická světla i 3D sektory hračka. Jestli chceš, můžu ti postavit tutoriál. Ono to "složitě" jen vypadá. :D


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 11:07 am 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Tak Doom Builder používám... Ještě jsem se zkoušel Slade, ale ten mi tak nesedl.
Popravdě jsem ty dynamický světla a 3d podlahy nějak pořádně nezkoušel... Teď se pokouším trochu zvládnout ACS... a už to mi dělá problémy ;) Dál taky úbec neumím šahat to mapinfo a tak...

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku: MapInfo a ACS
PříspěvekNapsal: stř bře 05, 2008 8:34 pm 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: ned kvě 06, 2007 5:54 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Litvínov
Nevím, co myslíš tím "sahat" do MapInfo. Myslíš jej vůbec vytvořit, nebo z něj načítat (nebo v něm měnit) během hry údaje? To nejde. MapInfo je pevně stanovené a načtené na začátku. Můžeš sice změnit některé věci jako je například hudba, ale při nové hře bude v daném levelu opět hrát hudba uvedená v MapInfo, dokud ji opět nezměníš přes ACS. MapInfo je pro mě v podstatě preset (přednastavení). Mimochodem spoustu nastavení jako je EVENLIGHTNING a podobně přes ACS nezměníš, takže musíš vědět, co do MapInfo napsat a co ne. :wink:

Co se týče ACS, právě teď zkouším rozchodit laciné vylepšení inteligence nepřátel, aby reagovali na hráče vzhledem k intenzitě světla. Dohlednost
a sluch nepřátel není problém díky A_LookEx speciálu, u kterého se nastavuje jak minimální tak maximální hodnota, ale světlo v něm není.

No, teď nemá smysl se o tom moc rozepisovat, protože to nemám vyzkoušené, ale myslím si, že to nebude až takový problém to udělat. Pokud se ve finále nevyskytnou problémy, tak to rozhodně bude reakce na světlo sektoru nikoliv dynamických světel. :)


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Vylep
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 6:42 am 
*Sběhlá člen*
*Sběhlá člen*

Registrován: ned kvě 06, 2007 5:54 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Litvínov
Tak jsem otestoval ten "úžasný" paramert A_LookEx v Decorate, ale nespolupracuje s "no target" vlastností hráče (ACS) jak bych rád. Bylo sice možné, abych utekl potvoře a ta mě přestala pronásledovat (vrátila se do "rozhlížení"), ale ve chvíli, kdy byla aktivní vlastnost "no target", tak potvora nereagovala na střelbu. Takže se "stealth" akce nekoná. Škoda. :(


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Back
PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 7:04 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Tak jsem po létě a formatu C: až teď nainstaloval Doom Builder.

Jen tak na rozcvičení jsem si začal malovat... a nakonec to nevypadá jako odpad. ;)

Obrázek

Pipe? Nechceš to do Bohemky? Mělo by to být DooM2.exe bez limitů ;) Ale tak pro MAP02 max 03 ;) Bude to takové menší a asi s pistolí max SG na startu.

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 10:28 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
No tak nějaká mapka do Bohemia Doomu by se hodila. Akorát že map01 a 02 už mám hotové a na map03 bude pracovat (nebo možná už pracuje) Gusta. Ale snad se to může trochu zpřeházet. :wink:

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 7:22 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 13, 2007 6:17 pm
Příspěvky: 130
Budou na sebe mapy v BD navazovat mapy?


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 11:16 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
?áste?n?. :wink:
Tím myslím, že se nep?jde ze základny do pekla a z pekla do hradu a z hradu do m?sta, ale zase není nutné, aby kon?ila jedna mapa v jedné místnosti a v té samé místnosti za?ínala další. :)

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Fog Shot
PříspěvekNapsal: sob lis 29, 2008 1:41 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Pokus o mlhavé výpary z lávy ;)

Obrázek

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 12:41 am 
*Mocná člen*
*Mocná člen*

Registrován: pon lis 13, 2006 9:06 pm
Příspěvky: 51
Ze by se tu neco zaclo dit?


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 30, 2008 2:42 pm 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
jj Damned vypustil výpary 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Wasted Temple 2? ;)
PříspěvekNapsal: ned pro 28, 2008 10:23 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Obrázek

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 10, 2009 6:57 pm 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
Obrázek Obrázek Obrázek

Sorry, ze je to tam tmavy... zejtra uploadnu celou mapu nekam


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Deathmatch Therapy ;)
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 2:38 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Tak jsem vydal svůj první pokus o DM mapy ;) Kdo má rád Brit, mohl by mít rád i tohle, je to stejně tak hloupý, ale myslím, že se to dáhrát celkem slušně... možná i nějaký duelík by třeba v map03 nebyl špatný.

http://doom-wads.wz.cz/wads-dtherapy.htm

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 08, 2009 12:53 am 
*Doom Marine*
*Doom Marine*

Registrován: pát dub 23, 2004 9:26 am
Příspěvky: 164
Bydliště: Praha
Dobrá práce, Vašíku, Vizuálně u mě vyhrála mapa02! ale co takhle si celkově zaexperimentovat s barvou nebe? Zkusil bych treba nejakou tmave modrou ba možná dokonce zelenou.
V map03 mi tam moc nesedí některý textury, hlavně Brick10. Mám pocit, že jsem někde viděl jednu slušnou skoro gotickou texturu ze zelenejch šutrů. (co pocit, dokonce jí sám používám v mojí nový hradní mapě)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Patrola a test
PříspěvekNapsal: pon bře 23, 2009 10:50 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Zablbnul jsem si trochu s patrolováním a skriptem ;)
Zkoušel jsem napodobit takové ty náhodné situace z Half-Lifa. Tady v hlavní roli mariňák, který otevře nesprávné dveře ;)

http://damned.wz.cz/SOUBORY/skripttest.wad

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 29, 2009 10:59 pm 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
Hehe moc pěkný :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz