Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz
http://idoom.cz/forum/

Wads in Progress CZ
http://idoom.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=320
Stránka 7 z 9

Autor:  Da Snoop [ čtv úno 07, 2008 8:17 am ]
Předmět příspěvku:  Daemonic Martello 1024

@Damned: super mapka. Ty drtiče jsou fakt hustý, udělaly ze mě dlaždici hned na poprvý. Struktura i textury sedí, hudba je taky super. Dobrá práce. :)

Naposled jsem zkoušel popisy věcí, podobně jako v Silent Hillu (nebo taky Resident Evil) a vytvořil pro to malou místnost. Původně jsem chtěl postavit komplexnější level, ale nedaří se mi vymyslet, jak stavět dál. Tady jsou 2 screeny z té místnosti:

http://i183.photobucket.com/albums/x212 ... ltist1.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x212 ... ltist2.jpg

Je to sice slabotka, ale i tak, kdyby někdo chtěl v tom pokračovat a postavit z toho vlastní level, klidně může. Stavěl jsem to pro poslední verzi GZDoom.

Autor:  BoreCZeCH [ čtv úno 07, 2008 2:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jestli Resident Evil, tak jedině s použitím těchto texutur :

http://skulltag.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=9788

:-)

Autor:  Damned [ ned úno 10, 2008 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Da Snoop: Zajmavé ;) Ten skript se spustí po "use", nebo stačí jen namířit?
GZ doom vypadá vždycky moc dobře... Ale neumím dělat ty dynamický světla a ani ty 3d podlahy a tak...

Autor:  Da Snoop [ sob úno 23, 2008 6:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

@Damned: sorry, že píšu až teď, ale měl jsem dost práce a na net jsem se skoro nedostal. Ten text se objeví po "use" a má 2 verze. První komentář je většinou delší, ten druhý je stručný (jakoby pro připomenutí). Nevím jak to udělat, aby stačilo jen namířit (nikdy jsem to nezkoušel) a navíc si myslím, že při rozhlížení by to bylo na obtíž.

Pokud používáš pro stavbu levelů DoomBuilder, tak jsou dynamická světla i 3D sektory hračka. Jestli chceš, můžu ti postavit tutoriál. Ono to "složitě" jen vypadá. :D

Autor:  Damned [ úte úno 26, 2008 11:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak Doom Builder používám... Ještě jsem se zkoušel Slade, ale ten mi tak nesedl.
Popravdě jsem ty dynamický světla a 3d podlahy nějak pořádně nezkoušel... Teď se pokouším trochu zvládnout ACS... a už to mi dělá problémy ;) Dál taky úbec neumím šahat to mapinfo a tak...

Autor:  Da Snoop [ stř bře 05, 2008 8:34 pm ]
Předmět příspěvku:  MapInfo a ACS

Nevím, co myslíš tím "sahat" do MapInfo. Myslíš jej vůbec vytvořit, nebo z něj načítat (nebo v něm měnit) během hry údaje? To nejde. MapInfo je pevně stanovené a načtené na začátku. Můžeš sice změnit některé věci jako je například hudba, ale při nové hře bude v daném levelu opět hrát hudba uvedená v MapInfo, dokud ji opět nezměníš přes ACS. MapInfo je pro mě v podstatě preset (přednastavení). Mimochodem spoustu nastavení jako je EVENLIGHTNING a podobně přes ACS nezměníš, takže musíš vědět, co do MapInfo napsat a co ne. :wink:

Co se týče ACS, právě teď zkouším rozchodit laciné vylepšení inteligence nepřátel, aby reagovali na hráče vzhledem k intenzitě světla. Dohlednost
a sluch nepřátel není problém díky A_LookEx speciálu, u kterého se nastavuje jak minimální tak maximální hodnota, ale světlo v něm není.

No, teď nemá smysl se o tom moc rozepisovat, protože to nemám vyzkoušené, ale myslím si, že to nebude až takový problém to udělat. Pokud se ve finále nevyskytnou problémy, tak to rozhodně bude reakce na světlo sektoru nikoliv dynamických světel. :)

Autor:  Da Snoop [ úte bře 11, 2008 6:42 am ]
Předmět příspěvku:  Vylep

Tak jsem otestoval ten "úžasný" paramert A_LookEx v Decorate, ale nespolupracuje s "no target" vlastností hráče (ACS) jak bych rád. Bylo sice možné, abych utekl potvoře a ta mě přestala pronásledovat (vrátila se do "rozhlížení"), ale ve chvíli, kdy byla aktivní vlastnost "no target", tak potvora nereagovala na střelbu. Takže se "stealth" akce nekoná. Škoda. :(

Autor:  Damned [ pát zář 12, 2008 7:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Back

Tak jsem po létě a formatu C: až teď nainstaloval Doom Builder.

Jen tak na rozcvičení jsem si začal malovat... a nakonec to nevypadá jako odpad. ;)

Obrázek

Pipe? Nechceš to do Bohemky? Mělo by to být DooM2.exe bez limitů ;) Ale tak pro MAP02 max 03 ;) Bude to takové menší a asi s pistolí max SG na startu.

Autor:  Pipicz [ pát zář 12, 2008 10:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak nějaká mapka do Bohemia Doomu by se hodila. Akorát že map01 a 02 už mám hotové a na map03 bude pracovat (nebo možná už pracuje) Gusta. Ale snad se to může trochu zpřeházet. :wink:

Autor:  Tomaqa [ sob zář 13, 2008 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Budou na sebe mapy v BD navazovat mapy?

Autor:  Pipicz [ sob zář 13, 2008 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

?áste?n?. :wink:
Tím myslím, že se nep?jde ze základny do pekla a z pekla do hradu a z hradu do m?sta, ale zase není nutné, aby kon?ila jedna mapa v jedné místnosti a v té samé místnosti za?ínala další. :)

Autor:  Damned [ sob lis 29, 2008 1:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Fog Shot

Pokus o mlhavé výpary z lávy ;)

Obrázek

Autor:  markub [ ned lis 30, 2008 12:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Ze by se tu neco zaclo dit?

Autor:  _MethoD_ [ ned lis 30, 2008 2:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj Damned vypustil výpary 8)

Autor:  Damned [ ned pro 28, 2008 10:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Wasted Temple 2? ;)

Obrázek

Autor:  _MethoD_ [ sob led 10, 2009 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek Obrázek Obrázek

Sorry, ze je to tam tmavy... zejtra uploadnu celou mapu nekam

Autor:  Damned [ stř úno 04, 2009 2:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Deathmatch Therapy ;)

Tak jsem vydal svůj první pokus o DM mapy ;) Kdo má rád Brit, mohl by mít rád i tohle, je to stejně tak hloupý, ale myslím, že se to dáhrát celkem slušně... možná i nějaký duelík by třeba v map03 nebyl špatný.

http://doom-wads.wz.cz/wads-dtherapy.htm

Autor:  Gusta [ ned úno 08, 2009 12:53 am ]
Předmět příspěvku: 

Dobrá práce, Vašíku, Vizuálně u mě vyhrála mapa02! ale co takhle si celkově zaexperimentovat s barvou nebe? Zkusil bych treba nejakou tmave modrou ba možná dokonce zelenou.
V map03 mi tam moc nesedí některý textury, hlavně Brick10. Mám pocit, že jsem někde viděl jednu slušnou skoro gotickou texturu ze zelenejch šutrů. (co pocit, dokonce jí sám používám v mojí nový hradní mapě)

Autor:  Damned [ pon bře 23, 2009 10:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Patrola a test

Zablbnul jsem si trochu s patrolováním a skriptem ;)
Zkoušel jsem napodobit takové ty náhodné situace z Half-Lifa. Tady v hlavní roli mariňák, který otevře nesprávné dveře ;)

http://damned.wz.cz/SOUBORY/skripttest.wad

Autor:  _MethoD_ [ ned bře 29, 2009 10:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hehe moc pěkný :-)

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/