Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je stř lis 22, 2017 10:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 384 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 7:18 pm 
*DEMON*
*DEMON*
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2007 9:37 am
Příspěvky: 444
Bydliště: Brno
mně odkaz http://www.doom5.cz/clanek/mapping-contest-1-konfigurace-doom-builderu nefachá, píše mi to 404 error, to už je z doom5 smazanej? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 7:21 pm 
*DEMON*
*DEMON*
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2007 9:37 am
Příspěvky: 444
Bydliště: Brno
ajo OMG, už jsem to našel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 8:43 pm 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
Jo byl změněný, sorry. Opravim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 9:19 pm 
*DEMON*
*DEMON*
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2007 9:37 am
Příspěvky: 444
Bydliště: Brno
Jak se zdá, tak Boom nabízí nějaký speciální things, nějakej puller a nějakej pusher :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 12:06 am 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha
Jo no vidíš...
Method: Není problém používání těch boomovejch generalized linedefs a generalized effects? Mám dojem, že si někdo kdysi u mojí mapky stěžoval, že mu to nešlo... ale je fakt, že nevím v jakým portu to hrál....

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 12:21 am 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
No teoreticky je mozny, ze by s tim zdoom (a nejenom on) mohl mit problemy - Umim si to predstavit, ale nezkousel jsem to. Zitra na to mrknu, to je dobrá připomínka.

Je dost možné že zdoom a ostatní porty nebudou zpětně kompatibilní s boom akcemi, i když na druhou stranu mi přijde, že tohle je problém, který se už někdy musel řešit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 6:55 pm 
*DEMON*
*DEMON*
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2007 9:37 am
Příspěvky: 444
Bydliště: Brno
Můžou tam být i občas textury z dooma ][ ?

Quake textury totiž trpí akutním nedostatkem průhledných mříží apod... ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 7:21 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Jo, pokud jich tam nebude více než těch Quakových, tak to je ok. :wink:

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 10:37 am 
*GOD*
*GOD*

Registrován: stř lis 12, 2003 8:00 pm
Příspěvky: 608
Tak jak jste na tom? Já zjistil, že se k tomu přes týden vůbec nedostanu, takže budu doufat a za víkend to muset dodělat, což je sakra výzva :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 3:42 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha
Dnes přes noc snad dodělám komplet layout a detaily pak jen obydlím... takže tak akorát bych to měl stihnout. :) Na druhou mapu asi fakt čas nebude ;)

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 4:45 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Předpokládám, že v průběhu týdne, ale hlavně v sobotu to dodělám. Navíc nedělám velkou mapu, takže to, předpokládám, stihnu. :)

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 5:14 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha
Obrázek

684 sektorů. Myslím, že ještě tak 50 přibude ;) A hotovo a můžeme plnit potvorama.

A ten switch Q2SWT017 co má jen jednu polohu mi do plné verze prosím oprav. Mám jich tam několik a líbí se mi tam.

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 6:25 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Hmm, nice... to já si ještě nezvykl (a asi ani nezvyknu) na ty textury, takže dělat tam něco pěkného mi jaksi nejde... ale aspoň tam mám využití jednoho hezkého triku... žádné screeny nebudou, nechte se překvapit o víkendu :wink:

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 6:27 pm 
*DEMON*
*DEMON*
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 01, 2007 9:37 am
Příspěvky: 444
Bydliště: Brno
Pipicz píše:
Hmm, nice... to já si ještě nezvykl (a asi ani nezvyknu) na ty textury, takže dělat tam něco pěkného mi jaksi nejde... ale aspoň tam mám využití jednoho hezkého triku... žádné screeny nebudou, nechte se překvapit o víkendu :wink:


Já to řeším tak, že si spoustu quake textur představuju jako doom ekvivalenty, teda přirovnávám podle podobnosti některé doom textury k těm quakeovým :) Jen škoda, že quake jich nemá tolik...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 6:30 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
enkeli33 píše:
Pipicz píše:
Hmm, nice... to já si ještě nezvykl (a asi ani nezvyknu) na ty textury, takže dělat tam něco pěkného mi jaksi nejde... ale aspoň tam mám využití jednoho hezkého triku... žádné screeny nebudou, nechte se překvapit o víkendu :wink:


Já to řeším tak, že si spoustu quake textur představuju jako doom ekvivalenty, teda přirovnávám podle podobnosti některé doom textury k těm quakeovým :) Jen škoda, že quake jich nemá tolik...


No, to mi teda zas tak moc nejde - s Quake texturama jsem nikdy nedělal, je to fakt nezvyk :cry:

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 8:50 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 12, 2007 5:18 pm
Příspěvky: 119
Bydliště: Kyšice
Nikdy jsem nemapil(resp do té doby jsem udělal tak maximálnmě mapu o max 3 sektorech) , těště se na mojí první mapu, jestli ji teda stihnu udělat , jde to hrozně pomalu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 9:06 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Des_Arthes píše:
Nikdy jsem nemapil(resp do té doby jsem udělal tak maximálnmě mapu o max 3 sektorech) , těště se na mojí první mapu, jestli ji teda stihnu udělat , jde to hrozně pomalu


Cool, další mapper na české doom scéně :D

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 9:31 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 03, 2006 10:33 pm
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha
Des_Arthes píše:
Nikdy jsem nemapil(resp do té doby jsem udělal tak maximálnmě mapu o max 3 sektorech) , těště se na mojí první mapu, jestli ji teda stihnu udělat , jde to hrozně pomalu


Skvěle! Jen houšť ;)

Já jsem právě zcela překopal poslední pasáž před exitem ;)
Moje mapa bude docela nakonec velká. Na délku měří asi 5600 bodů...

_________________
Damned's Wads

The_Damned's Wads Page

The_Damned's Wads Facebook Page


Nahoru
 Profil Zobrazit autorovy stránky  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 10:53 pm 
*Marine*
*Marine*
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 12, 2007 5:18 pm
Příspěvky: 119
Bydliště: Kyšice
O velikosti mi povídej, mám asi nějaký psychický blok ,ale když si řeknu že budu dělat velkou místnost tak nakonec je o trošku větší než místonst s SSG v entry :-) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 11:19 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Mno, chce to si zvyknout na to, co je jak široké...

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 384 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz