Diskuzní fórum idoom.cz a doom3.cz

Hlavní diskuse české doom komunity
Právě je úte lis 21, 2017 9:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bloodstain a stránka na Facebooku
PříspěvekNapsal: pát lis 20, 2015 9:00 pm 
*Doom Marine (i s helmou)*
*Doom Marine (i s helmou)*
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 31, 2007 7:03 pm
Příspěvky: 235
Bydliště: Turnov
Čus všichni, nevím, kdo všechno občas mrkne na idoom fórum, ale jen dávám všem na vědomí, že jsem spoustil FB stránky věnované mému megawadu Bloodstain, který už nemá tak daleko k dokončení 8) Kdo máte zájem, můžete dát like :D
https://www.facebook.com/bloodstaindoom2

_________________
Bloodstain, an upcoming 32-map Doom2 megawad by Pipicz:
http://bloodstain.ic.cz/index.html


Nahoru
 Profil ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a stránka na Facebooku
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2015 12:14 am 
*Běžná člen*
*Běžná člen*
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 12, 2012 7:16 pm
Příspěvky: 14
Postni to na liquiddoom fórum. Oproti zdejším zhruba 3-4 návštěvníkům za rok je jich na liquiddoomu asi 5-8. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bloodstain a stránka na Facebooku
PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2016 5:40 pm 
*Jitrnica*
*Jitrnica*
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 15, 2010 11:10 pm
Příspěvky: 5
.
Doposud objevené chyby v českém megawadu Bloodstain. Najdu-li něco dalšího, tak doplním.

Jedná se o technické chyby, nevyvážený game design, subjektivní zhodnocení a chování hry, ale vycházím z toho, jak je tomu u jiných wadů a her.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 05 – The Intersection
Alternativní cesta k posledním dveřím, čímž postrádá význam autorem nadesignovaný spínač a vysouvající se cesta dál. A to nebylo potřeba žádných speciálních úkonů, typu skoku, rocket jumpu, skrčení a podobně.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 07 – The Ampitheater
Tři mříže vedle sebe, znázorňující jednotlivou trojici vyžadovaných klíčů, není vůbec nutné zpřístupňovat kompletně. Stačí jen dvě vedle sebe, podle nazelených klíčů, a v pohodě projdete dál. Tzn. třetí klíč jsem vůbec neměl. Možná byl někde u toho Cyber Démona.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 08 – Toxic Sea
Zelená kyselina tu opět neubírá žádné životy/zdraví. Což tedy nechápu, prostoru pro pohyb je tu dost i mimo ni. K čemu tam je, když nic hráči neubírá?
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 14 – Dryad's Garden
Jak se jde tou chodbou s menšími pavouky a Cyberdemonem, kam vede cesta k exitu, tak tady mi hra zničehonic hodila nějaký error. Což skočilo do menu hry a v okně pro příkazy v konzoli to cosi vypsalo. Opětovné načtení pozice již ale bylo ok, znovu k popsanému nedošlo.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 15 – Secluded Stronghold
Jak hráč objeví nalevo secret, skočí posléze dolů do vody, neubírá mu to životy, o kousek dál ale už jo. Je otázkou, jestli je správně jedna nebo druhá varianta. Ale nelogická chyba to je.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 20 – The Great Furnace
Viz přiložený obrázek, na tomto místě nedochází k úbytku zdraví, což působí absurdně. Zásob všude dost, dokonce i secret tam je. Tudíž při úbytku by to bylo v poho hratelné. Obecně tyhle kyksy nikde jinde moc nevídám. Armadosia byla přísně precizní z opačného soudku, že to kvůli tomu nebylo vůbec smysluplně hratelné. Bloodstain to neřeší pro jistotu vůbec.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 22 – Chambers of Suffering
Mezera do prázdna u zvedající se mříže, jak hráč sestoupí po schodech dolů, kde byli Revenanti a Kakodémoni. Z určitého úhlu pohledu není ta červená mezera vidět, pokud ale upřete pohled níže k mříži a specificky se otočíte, vidět rázem je. Pro jistotu přikládám i trojici obrázků, mezera 1, mezera 2 a mezera 3.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 24 – Sulfur
Láva opět neubírá zdraví. Jsou tam lékárničky, takže by šlo doplnit v poho. A i kdyby tedy mariňák měl mít na sobě nějaký odolnější suit, tak fajn. Ale o tom nevím. Mezi těmi sektory s lávou se dá pohybovat dobře, protože je tam i pevná zem. Tudíž není důvod, aby ona látka hráči nic neubírala.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
Most nad menší oblastí s krví nelze projít, jakmile je hráč dole pod ním, protože se tváří jako obyčejná pevná stěna. Dole v krvi jsou přitom sjížděcí plošiny pro cestu zpět nahoru. Ty jsou na dvou stranách, ale ke každé se dá jen ze shora seskočit, díky tomu, že se nelze realisticky dostat přímo pod most, nachází-li se hráč dole v krvi. Opět přiložen obrázek.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
U již zmíněného mostu se dá přes obě boční strany dostat do většího krvavého jezírka, jednoduše tam lze ze shora spadnout. Přičemž se odsud nedá vůbec dostat pryč. Oblast působí vcelku pěkně, vhodná na nějaký ukrytý secret, ale nic v ní k mání není. Opět znázorňují dokumentující screenshoty.

Obrázek Obrázek Obrázek
_______________________________________________________________________________________________________________________

Map 25 – The Disciples of Babel
Úplný závěr mapy, než dojde k aktivaci finálního spínače. Pokud jej obejdete, stojíte v přímce právě s tímto spínačem, otočíte se pohledem na zamřížovaný Exit a dotknete se těch černých sloupů. Tím, že patřičně popojdete, uděláte několik kroků. Následná technická chyba způsobí, že se jakoby ocitnete úplně nahoře, respektive v prázdnu, před sebou dole vidíte jen ony dlouhé mříže. Krok zpět vrátí vše do pořádku, ale opakovaně ke zmíněnmu jevu docházelo. I když po mně šli nepřátelé. Možná se chyba ale vyskytla jen u mě. GZDoom, Pal Plus, Hard Doom, graf. drivery z února 2015.

Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz