Fune
KIDACEK
crx
Klofkac
sneakfast
Des_Arthes
Novinky 2004
[ 24. prosinec 2004 ][ 16:04 ] FatalDooM |
Na stránkách modifikace Doom³-Classic-Mod nedávno slíbili na 24.12 vypuštění nové alpha verze 0.20. A jelikož se sliby mají plnit a o Vánocích to platí dvojnásob tým cdoom v brzkých ranních hodinách modifikaci vypustil. Alpha 0.20 již obsahuje mapy e1m1, e1m3 a e1m4. Všechny jsou opravdu pečlivě vytvořené. Bohužel některé místa jsou kvůli větší hratelnosti a možnostem DooM3 enginu přepracované, ale pořád působí velmi věrohodně. V nové verzi kromě map přibyly i staré skiny itemů v podobě lékárniček a armorů. Stahovat (25,7MB) můžete z následujících mirrorů:
» d3files.com
» extreme-players.de
» doom3maps.org
Zdroj: cdoom.d3files.com, doom3maps.org
[ 18. prosinec 2004 ][ 20:27 ] FatalDooM |
Mezi nejvýznamnější změny bude určitě patřit manipulace s časem o které jsem se už zmínil minule. Po přemožení prvního démona dostanete možnost zpomalovat čas kolem sebe. Vy se však budete pohybovat normálně. V průběhu hry budou pak Artefaktu přibývat další vylepšení. Další novinkou bude speciální ochranný oblek, který budete muset nosit v kontaminovaném prostředí. Vedlejší efekt bude, že neuslyšíte zvuky tak ostře což určitě zvedne adrenalin o řád výš. Délka datadisku by měla zabrat třetinu až polovinu původní délky DooMa 3.
Zdroj: games.tiscali.cz
[ 11. prosinec 2004 ][ 16:45 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: doom3maps.de
[ 2. prosinec 2004 ][ 21:46 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
» fileshack.com
» Bittorrent link
» ftp.idsoftware.com
» doom3maps.de
Zdroj: webdog.org, planetdoom.com
[ 29. listopad 2004 ][ 22:55 ] FatalDooM | komentáře: 2 |
[ 27. listopad 2004 ][ 19:56 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: planetdoom.com
[ 26. listopad 2004 ][ 22:27 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: chaosquake.de
[ 20. listopad 2004 ][ 20:42 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Nové zbraně/předměty:
- Double Barreled Shotgun - Dvojhlavňová brokovnice z DooM2.
- Grabber - Gravitační zbraň.
- Artifact - S touto zbraní budete moci manipulovat s časem (že by něco na styl Max Payne?).
- Environment suits - Ochranný oblek.
- Vulgars - Podobní IMPům, ale rychlejší. Více se také budou pohybovat po stěnách.
- Bruisers - Mechanická monstra, která dokážou splývat s prostředím.
- Forgotten - Obdoba Lost Soul z klasického DooMa.
- Hell Hunters - Vznášející se netvor se schopností vychýlit časovou křivku.
Změny dozná i multiplayer: Přibudou 4 nové mapy (s podporou až 8 hráčů). Dvě s těchto map se budou odehrávat v pekle, jedna v prostředí starověké civilizace a poslední v klasické základně na Marsu.
Zdroj: planetdoom.com
[ 18. listopad 2004 ][ 22:58 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
DooM3 SDK Version 2 (11.5 MB):
» doom3maps.de
» ftp.idsoftware.comDooM3 Linux-SDK (10.8 MB):
» doom3maps.de
» ftp.idsoftware.com
Zdroj: iddevnet.com, doom3maps.de
[ 14. listopad 2004 ][ 12:13 ] FatalDooM | komentáře: 2 |
Jelikož OSP je asi poslední šance jak prosadit DooM3 v progamingu (ale i mezi běžné hráče) udělal tým Doom3maps rozhovor s jejich tvůrci. Co můžeme od OSP čekat? Rozhodně velkou volnost v nastavení hry, převážně grafiky, která tolik chybí v originálu. Na fóru se také spekulovalo o vypnutí omezeni enginu na 60 Hz (to omezení lehce obejdete příkazem seta com_FixedTic "-1", bohužel v mp nefunguje). Dalším nesmyslným omezením je třeba nastavení r_DisplayRefresh na max. hodnotu 85. Těžko říct jak moc se změní gameplay nebo fyzika pohybu. Na to si už budeme muset počkat do vypuštění první verze 0.001, která už je prakticky hotová (čeká se už jen na Linux SDK). Co se týče vlastních map tak s těmi zatím nepočítají. Celý rozhovor si můžete přečíst zde.
Zdroj: doom3maps.de, Orange Smoothie Productions
[ 13. listopad 2004 ][ 23:29 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: d3frag.de.vu
[ 11. listopad 2004 ][ 22:32 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: id software
[ 10. listopad 2004 ][ 22:56 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
Zdroj: doom3maps.de, webdog.org
[ 9. listopad 2004 ][ 21:24 ] FatalDooM | komentáře: 0 |
[ 2. září 2004 ][ 07:35 ] NR.Storm | komentáře: 1 |
NR.Integr1tyCelou novinku si můžete přečíst zde.
NR.Kain
NR.Marty
Zdroj: NecroRaisers
[ 1. září 2004 ][ 18:12 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 1. září 2004 ][ 11:38 ] mr.twister | komentáře: 0 |
SK Doom 3 team
SK|SteLam ( Team Captain )
SK|frag^m
SK|GitzZz
SK|neok
SK|zyz
Zdroj: e-sports.cz, sk-gaming.com
[ 1. září 2004 ][ 09:35 ] smash[id] | komentáře: 0 |
Zdroj: idnes.cz, extrafilms.cz
[ 1. září 2004 ][ 07:13 ] NR.Storm | komentáře: 0 |
Doom 3 má potenciál stát se další progamingovou hrou. S turnaji jako např. Quakecon jen týden po vydání hry jsme v této hře ještě pořád nováčci. oPlaiD píše o základech zbraní, timingu, spawnech a množství dalších niancí v nejžhavější hře tohoto léta.Tak takhle nějak je uveden na serveru GotFrag? článek o věcech, které by profesionální hráč měl znát nazpamět v kteroukoliv denní dobu. Autor se zde rozepisuje konkrétně o pohybu, časech respawnu itemů, respawnech hráčů, zdraví a armor systému, dopodrobna rozebírá mnohokrát popisované zbraně a powerupy a nakonec se zabývá i vlastnostmi map. Pokud chcete hrát Doom3 prefesionálně, váš trénink by měl začít právě zde.
[ 1. září 2004 ][ 07:12 ] Titan | komentáře: 0 |
The Hall: Malá mapka na způsob QIII s gotickym prostředím
The factory that ate my soul: rozhlehlá mapa v továrně na kytary
D3 Outer limits : Vesmírná stanice, mnoho tajných místností, venkovních prostor atd.
SunnyVile V3 : legracni mapka kde se ukaze kdo z koho ;)
Pak Storage room : Jedna obrovská místnost, kde jsou římsy, rampy apod.
[ 30. srpen 2004 ][ 22:19 ] Titan | komentáře: 3 |
[ 27. srpen 2004 ][ 03:45 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 27. srpen 2004 ][ 03:14 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 21. srpen 2004 ][ 16:15 ] NR.Storm | komentáře: 0 |
Ani český herní server Tiscali Games v tomto ohledu nechtěl zůstat pozadu, a tak vydal článek s všeříkajícím názvem: DOOM III - ladíme výkon. V článku se hráč dozví zajímavé rady, velké množství konsolových příkazů a sem tam objeví i něco "naskillovaného". Zkrátka je užitečné si tuto příručku, ostatně jako většinu, přečíst, protože i zkušený tweaker se může v lecčems kdykoliv poučit.
Zdroj: e-Sports
[ 18. srpen 2004 ][ 20:24 ] FatalDooM | komentáře: 14 |
» Classic DooM alpha 0.02 (6,45MB)
» Revenant100's Classic Skins Pack (6,59MB)
» Trent Reznor Classic Sounds Pack (8,16MB)
Tahle modifikace bude určitě zajímat spoustu old DooMerů, takže tuto modifikaci budeme bedlivě sledovat a ihned jak se objeví nějaká nová verze budeme vás informovat.
Zdroj: doom3.de
[ 18. srpen 2004 ][ 18:59 ] Titan | komentáře: 4 |
[ 18. srpen 2004 ][ 05:11 ] mr.twister | komentáře: 6 |
Zdroj: Tiscali Games
[ 17. srpen 2004 ][ 23:47 ] mr.twister | komentáře: 4 |
*Update 0:30*:
Nezaručené informace byly nakonec pravdivé, Doom 3 na GZ poběží na 2x Xeon 2,8 GHz, 2GB RAM. GN:)
Zdroj: ICQ
[ 17. srpen 2004 ][ 15:51 ] Titan | komentáře: 1 |
[ 16. srpen 2004 ][ 18:12 ] mr.twister | komentáře: 0 |
- 1. místo: Fatal1ty – $25,000
- 2. místo: Daler – $15,000
- 3. místo: HS – $10,000
- 4. místo: Clock – $6,000
- 5. místo: El Pajuo – $4,000
Zdroj: PlanetDOOM, QuakeCon, GameSpy
[ 15. srpen 2004 ][ 22:04 ] smash[id] | komentáře: 83 |
[ 14. srpen 2004 ][ 09:51 ] NR.Storm | komentáře: 1 |
Celá akce je primárně sponsorována Intelem a proběhne ve středu, 15. prosince až neděli, 19. prosince. Místem akce byl zvolen HyattRegency hotel v Dallasu, státě Texas. CPL nejdřív pro hráče otevřela "jen" 128 slotů, ale díky velkému zájmu o turnaj toto číslo zdvojnásobila na 256 + 10 ve waiting listu. A konečně, turnaje se zúčastní nejen fenomén progamingu, Fatal1ty, ale i další špičkoví hráči. Například nejlepší hráči hry Painkiller, Stermy či SK|SteLam, nebo UTčkáři frag^m a GitzZz. Nakonec, ale v neposlední řadě něco o prizemoney, které určitě není malé. Posuďte sami - celková dotace turnaje činí $50000,- a mezi hráče bude rozdělena takto :
1. místo $15,000Listina registrovaných hráčů, celkový rozpis prizemoney
2. místo $9,500
3. místo $6,000
4. místo $3,500 atd.
Zdroj: The CPL
[ 13. srpen 2004 ][ 14:54 ] NR.Storm | komentáře: 1 |
Seznam jak 128 š»astných, tak doufajích ve waiting listu můžete najít zde.
Podle autora novinky na ESReality, Freda, bude tento turnaj velice zajímavý, ale podle mě nepůjde o nic jiného než o for fun turnaj s výhrami ...
Zdroj: ESReality, Doom 3 Competitors chosen, Quakecon
[ 13. srpen 2004 ][ 11:42 ] NR.Storm | komentáře: 3 |
"Tohle je první 'opravdové' trikové/fragové video pro Doom3. Obsahuje: Triky jednotlivů, týmové triky, fragy (rakety ve vzduchu nevyjímaje :D). Chtěli jsme lidem ukázat, jak jsme hráli na LANu první dva dny po vypuštění Dooma do distribuce, a zde to je. Doufáme, že si prohlížení videa užijete. Nejsme žádní profi-editoři, ale video určitě stojí za stažení."
No a konečně, video můžete stahovat z:
» BADCT
» Doom3HQ
» Own-age.com
» Ambience.nl
Zdroj: ESReality, Doom 3: A first look
[ 13. srpen 2004 ][ 08:31 ] mr.twister | komentáře: 6 |
VERDIKT: DOOM 3 je obrovským argumentem pro názor, že na vzhledu u her skutečně záleží. Hratelností nejde o nijak průlomový kus, ale to by mohl od id Software očekávat jen někdo hodně optimistický. Design úrovní se dá shrnout slovy „střídavě oblačno“ a kvůli nadstandardní délce hry se postupem času může dostavit stereotyp i frustrace z opakování skoro stejného receptu po celou dobu hry. Avšak díky neskutečně kvalitní prezentaci a silné atmosféře všechny negativní vlastnosti ztrácejí na síle, protože hry by měly být především o zábavě – a té poskytuje DOOM 3 vrchovatě. Pokud hledáte v akčních hrách variabilitu či originální prvky, nejspíše se dočkáte nové modly až s příchodem Half-Life 2. Jestli vám ale nevadí místy zastaralý koncept hratelnosti a chcete se prostě jen bavit a odreagovat, nelze DOOM 3 nedoporučit.
Zdroj: Tiscali Games
[ 13. srpen 2004 ][ 00:01 ] mr.twister | komentáře: 0 |
Level: 8,7 / 10
Tiscali #1: 80 / 100
Doupě: 9 / 10
Gamecenter: 87 / 100
Gamespy: 94 / 100
Bonusweb: 92 / 100
Tiscali #2: 85 / 100
[ 12. srpen 2004 ][ 15:34 ] Titan | komentáře: 7 |
A zde je pár dostupných obrázků:
[ 12. srpen 2004 ][ 15:04 ] Titan | komentáře: 1 |
"Pro ty, kteří od obyčejné hry nepožadovali zázraky, splňuje Doom 3 veškerá očekávání. Navrací se k neumírající hratelnosti původních dílů a přitom je brilantně doplňuje o to, co před deseti lety technologie neumožňovala. Atmosférických akcí, které nevsázejí jen na technickou dokonalost a kopu nových nápadů, jejichž přínos bývá často diskutabilní, je dnes pomálu. Síla Doomu 3 je v jednoduchosti a hororové atmosféře, jež ková hráče ke klávesnici po celou dobu. A že jde o vizuálně nejpřitažlivější hru současnosti? To už je jen nepodstatný detail."
[ 12. srpen 2004 ][ 11:07 ] smash[id] | komentáře: 2 |
Zdroj: Tom's Hardware Guide
[ 11. srpen 2004 ][ 19:34 ] NR.Storm | komentáře: 2 |
Zdroj: IRC, kanál #doom3
[ 11. srpen 2004 ][ 15:59 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 11. srpen 2004 ][ 14:56 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 11. srpen 2004 ][ 14:29 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 11. srpen 2004 ][ 01:24 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 11. srpen 2004 ][ 01:02 ] Titan | komentáře: 0 |
[ 10. srpen 2004 ][ 14:57 ] Titan | komentáře: 6 |
[ 10. srpen 2004 ][ 12:31 ] smash[id] | komentáře: 0 |
- Ultra Extreme Quality Mod - vymačká z enginu maximum, přídává stíny ke všemu kde to jde, nastavuje detaily u všeho na
nejvyšší hodnoty
-
32 Player Multiplayer Mod - tento mod neumi nic více než zvýšit počet hráčů v multiplayeru na 32
(v originální hře je počet omezen na 4 hráče)
-
RocketDM Mod - jako zbraň se objevuje pouze raketomet, zvyšuje walking a running o 30% a snižuje splash damage raketometu
(takže hurá na rocket jumpy)
- UAC Sentry Robot Mod - naprogramuje sentry robota tak, že vás bude všude následovat po zbytek hry, vhodné zřejmě pro cooperativu.
Zdroj: FilePlanet, necroraiser@seznam.cz
[ 9. srpen 2004 ][ 10:18 ] mr.twister | komentáře: 35 |
K zamyšlení nutí i způsob používání svítilny, která je zde zpracována jako klasická baterka, kterou můžete svítit na úkor držení zbraně. Čili buď si svítíte, nebo máte čím střílet. Přirozenější by mi přišlo mít svítilnu připevněnu třeba na helmě nebo na rameni a mít tak možnost si svítit, i když zrovna bojuji.
Každý fanoušek sledující vývoj hry od samotného počátku totiž věděl, že takhle přesně bude baterka fungovat a že jinak to prostě nepůjde. Navíc celková atmosféra by tak asi notně poklesla a Doom 3 by tak mohl slíznout dalších pár % dolů:). Hra tedy na tiscali rozhodně neuspěla, aspoň podle Mickey Mouse. Uvidíme co přinese další recenze, kterou připravují na Tiscali zhruba v půlce srpna.
Zdroj: Tiscali Games
[ 6. srpen 2004 ][ 14:40 ] mr.twister | komentáře: 0 |
[ 4. srpen 2004 ][ 23:57 ] mr.twister | komentáře: 4 |
» česká verze
» slovenská verze (originál:)
[ 3. srpen 2004 ][ 15:25 ] mr.twister | komentáře: 30 |
[ 2. srpen 2004 ][ 21:58 ] FatalDooM | komentáře: 3 |
V sobotu večer se už na jednom ftp objevil spouštěcí soubor Doom3.exe a po pokusu o spuštění se objevila známá hláška: "vložte CD1 do mechaniky" :))
V neděli ráno se už na p2p sítích objevuje první verze cracknutého DooMa a nastává davové šílenství. Pozdě večer už někteří š»astlivci na rychlých lajnách poprvé v životě spouštějí DooM3. Všichni jsou ze hry nadšeni, s hw nároky už někteří méně. Začínají se také projevovat první problémy. Už na [H]ard|OCP John Carmack upozorňoval, že se mohou objevit problémy u přetaktovaných grafických karet. A to se bohužel potvrdilo. Několika lidem se na přetaktovaných grafikách, které několik měsíců běhaly ve všech hrách a 3D Marku bez zaváhání se rozletěl obraz. Pomohlo však snížení o nějaký ten MHz míň a mohlo se začít pařit. Shodli jsme se, že DooM3 nedovolí sebemenší chybu jako jiné hry, které drobné problémy v obraze prostě ignorují.
Na Esreality se objevil také nascanovaný manuál, který vypadá opravdu úžasně!
Ale to už první hráči zkoušejí podle návodu rozjet multiplayer. Netrvá to dlouho a padne pár prvních fragů. Většině se zdá mp docela svižný připomínající hodně Quake2.
Na BBC se objevila zpráva, že DooM3 si už stáhlo nelegální cestou desítky tisíc uživatelů, tak pokud jste tak učinili také a tíží vás svědomí, můžete si ještě předobjednat DooM3 zde. Na veřejných serverech bude stejně originální verze nezbytná.
Zdroj: irc #doom3.cz, zive.cz, doom3maps.de, planetdoom.com, esreality.com
[ 29. červenec 2004 ][ 19:29 ] mr.twister |
DX 9.0 compatible 3D card w/ 64MB RAM*
MS Windows 2000/XP
Pentium 4 1.5 GHz or Athlon XP 1500+
384 MB RAM
8x CD-ROM
2.2 GB of HD space
Broadband (for multiplayer)
*Supported 3D Graphics chipsets:
ATI: Radeon 8500, 9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
NVIDIA: GeForce 3, GeForce 4MX, GeForce 4 Titanium, GeForce FX, GeForce 6
Zdroj: [H]ard|OCP
[ 29. červenec 2004 ][ 14:17 ] mr.twister |
- O plánech X-League, kteří vyrukovali jako první, jsme vás již informovali. Jen doplním, že tady to vypadá na systém 2 on 2.
- Další ladder otevře Giga Games, která počítá s duelovým systémem 1 on 1.
- Nejlepší světová stránka o Doom3 - Doom3maps spolu s kuh3ligou plánují svůj Doom3maps Community Cup.
- Clanbase s D3 rovněž počítají a před několika dny hledali admina pro svůj ladder.
[ 28. červenec 2004 ][ 17:25 ] mr.twister |
Herní keyset standardní sady je řešen tak, aby vyhověl co největšímu počtu her, jejichž profily jsou k dispozici na přiloženém CD i na internetu. Kromě tohoto je k dispozici několik keysetů s tématikou a rozložením konkrétní hry a jejích požadavků. Keyset pro herní pecku Doom III nabízí ohnivý horrorový design nehostinného marťanského prostředí a téměř dvacítku kláves, speciálně popsaných pro požadavky této oblíbené akční legendy. Ergonomicky tvarované kurzorové klávesy, připomínající motýlí křídla, usnadňují lepší držení prstů na klávesnici a vhodně umístěné klávesy rychlé volby zbraně a základních pohybových manévrů jsou navrženy tak, aby byly vždy při ruce a zároveň odolávaly náhodným a nechtěným stiskům.
Zdroj: www.czechcomputer.cz
[ 28. červenec 2004 ][ 11:11 ] mr.twister |
Zdroj: CHIP online, Bluesnews
[ 27. červenec 2004 ][ 12:57 ] mr.twister |
Zdroj: IRC
[ 26. červenec 2004 ][ 19:28 ] mr.twister |
Výkon ATI karet v DOOM III by prý měly vylepšit nové ovladače, které se objeví během několika málo týdnů. Hook zároveň zdůraznil, že DOOM III stejně ještě teď není na trhu a že ani současný výkon série X800 není vůbec špatný a hru si na ní dobře užijete, což konstatoval i editor [H]ard|OCP. Navíc, rozdíly ve výkonu ATI a NVIDIE jsou minimální a proto také John Carmack radil zvážit při nákupu grafické karty více faktorů než jen dosažený framerate.
Cenově by to vyšlo takto: (pozn. ceny jsou s DPH)
- NVIDIA GeForce 6800 Ultra: 18 500,-- Kč
- NVIDIA GeForce 6800 GT: 14 500,-- Kč
- ATI Radeon X800 XT: 16 000,-- Kč
- ATI Radeon X800 PRO: 13 000,-- Kč
Zdroj: Yahoo Biz, Games Tiscali, www.czechcomputer.cz
[ 25. červenec 2004 ][ 23:07 ] mr.twister |
[ 24. červenec 2004 ][ 22:18 ] FatalDooM |
Jak jistě víš, doom3 brzy vyjde. Měli bysme očekávat, že tě uvidíme v této hře, nebo zůstaneš u Painkillera?Fatal1ty:
Budu hrát Dooma3 okamžitě jak vyjde. Aktuálně mám cfg nastavený podle alphy.
Zdroj: doom3.de
[ 23. červenec 2004 ][ 17:26 ] mr.twister |
- 2 nové rozhovory s Willitsem a Hollensheadem nabízí IGN a Gamespot. V obou najdete několik stejných otázek jako v rozhovoru na Gamespy, ale je tu spousta jiných dotazů a zajímavých odpovědí. Např. to, že v multiplayeru bude chybět BFG.
- Nové G4techTV Video: ve více než 18 minutovém videu si prožijete příběh id Software a jejich vývoj her. K dispozici jsou 3 verze: Low - 70MB, Medium 105MB a High 150MB.
- Nový screenshot ve vysokém rozlišení jeden zombík narostl do pěkných rozměrů 4000x3000 a váží 15MB - chlapec jeden ušatá. Stahujte zde
- Doom 3 soutěž: Gamestop vyhlásil soutěž o server v hodnotě 2100 dolarů (3.0GHz P4 processor, 800MHz FSB, 80GB Hard Drive, 1024 MB RAM, 5 IP Addresses, over 1200GB Bandwidth per month)
Zdroj: planetDOOM, Doom3maps
[ 23. červenec 2004 ][ 13:57 ] FatalDooM |
Zdroj: [H]ard|OCP
[ 23. červenec 2004 ][ 03:31 ] mr.twister |
GameSpy: Je už dokončeno demo DOOM3?Willits dále nastínil jak pokračuje práce na Quake IV, jak to vypadá s verzí Dooma 3 pro Xbox a také, že id Software není žádná rocková kapela:). Čtete dále.
Tim Willits: Pracujeme na tom a až se dohodneme na tom kdy bude nejlépe toto demo vypustit, vypustíme jej.
GameSpy: Už máte nějakou představu o tom co by v tomto demu mělo být?
Tim Willits: Ano, ale než si ujasníme co přesně chceme ukázat, nechci něco oznamovat dopředu a pak zjistit že to bude jinak a zklamat lidi nečím, co očekávají a potom to nenajdou. Bude to skvělé, a jsme si jistí, že toto demo ukáže lidem jaký Doom 3 ve skutečnosti je. Musíme ale napřed vymyslet nejlepší zbůsob jak na to.
[ 22. červenec 2004 ][ 09:52 ] smash[id] |
Zdroj: zive.cz, theinquirer.net
[ 22. červenec 2004 ][ 03:38 ] mr.twister |
Zdroj: IRC (thx sova^off:)
[ 22. červenec 2004 ][ 02:42 ] mr.twister |
Ještě nedávno si práva na zfilmování od ID Software koupila firma Warner Bros a podle smlouvy mělo natáčení začít do patnácti měsíců, to se ovšem nestalo a tak se práva znovu vrátila majiteli i s tučnou finanční odměnou za zapůjčení Warnerům. Nyní se na řadu dostává Universal Pictures a ti jsou na tom řekl bych o trošku lépe. Na rozdíl od minulých majitelů práv, již mají hotový scénář...
Jsem teď poněkud zmaten, protože zhruba před 14 dny mi někdo (nepodepsal se) z Universal Pictures odpověděl na můj mejl, kde jsem vyzvídal podrobnosti o připravovaném filmu. Odpověď byla stručná: To my knowlege, we currently do not have plans to shoot the Doom movie. (v překladu to znamená, že nemají v plánu točit žádnou doomovku).
Opravdu teď nevím čemu věřit, buď by měl někdo z UP dostat vyhazov nebo gamestop uvést nějaký zdroj. Jdu pátrat dál...
Zdroj: Gamespot, email
[ 21. červenec 2004 ][ 22:30 ] FatalDooM |
Procesor: 1.5 GHz Intel Pentium 4 nebo AMD Athlon odpovidajicí 1500+Tohle by měla být minimální konfigurace pro bezproblémové hraní při nejnižším rozlišení a snížených detailech. Tomu by se dalo vcelku věřit. Horší to bude už s konfigurací sestavy pro bezproblémové hraní při maximálních detailech a vyšším rozlišení. Taková sestava by měla obsahovat minimálně procesor na hranici 3GHz, 1024 MB operační paměti a s trochou štestí by nám mohl vystačit ATI Radeon 9800Pro. Šťastní majitelé ATI X800Pro, nebo Nvidie 6800 by měli být bez starosti.
Operační paměť: 384 MB
Harddisk: 2GB volného místa
Graf.karta: nVidia GeForce 3 a lepší; nebo ATI Radeon 8500 a lepší
btw. až se nam DooM3 dostane do rukou pořádně ho otestujeme a poskytneme vám podrobnější informace!
Zdroj: Houston Chronicle
[ 21. červenec 2004 ][ 11:59 ] mr.twister |
Zároveň se dnes na Doom3maps.de objevily nové obrázky figurek z Dooma - a to archvila, pinky demona a cacodemona, enjoy:)
Zdroj: Doom3maps
[ 21. červenec 2004 ][ 09:18 ] FatalDooM |
#d3duelPokud jste ještě na irc nikdy nebyli můžete mrknout na návod na našem fóru!
irc.quakenet.eu.org (QuakeNet)
port 6667
[ 20. červenec 2004 ][ 14:35 ] mr.twister |
Hobbys (Progamers): Jakmile bude PG podporovat DOOM3 obecně, bude součástí podpory jak liga, tak PGCH turnaj, mezihernové turnaje a samozřejmě finále mistrovstvi ČR v PC hrách na Invexu. Kdy bude PG podporovat DOOM3 záleží pouze na velikosti komunity. Jakási neoficiální hranice pro nás je cca 50 hráčů v lize - jakmile bude zřejmé, že tohoto čísla by se docílilo, DOOMa3 do seriálu MČR zařadíme.
Coyote (e-sports): Pokud bude zájem české komunity tak určitě. Už jsme za tímto účelem zřídíli anketu.
Mamertus (GameZone): Ano, plánujeme. Bohužel v tuto chvíli nemáme volný žádný server, ale doufám, že se nám ho podaří do data vydání hry Doom 3 zajistit, abychom nemuseli omezovat jiné hry na GZ.
Jak je vidět, bude záležet především na hráčích a jejich zájmu o Doom 3. Očekává se přechod Quakerů, kteří stále čekají na nový hit po Q3A a v srpnu se ukáže, zda jím bude právě Doom. Doufejme, že se tak stane a Doom 3 scéna bude vesele vzkvétat:)
[ 19. červenec 2004 ][ 23:37 ] mr.twister |
- Rozhovor s Davidem Kushnerem, autorem knihy Master of Doom. V rozhovoru padlo několik zajímavých otázek a pokud se chcete dozvědět třeba něco málo o Carmacovi, určitě se koukněte.
- Doom 3 Screensavers: první (UAC odpočítavadlo) a druhý (pouze obrázky).
- Doom 3 klávesnice: absolutně bezchybná výbava pro doom3ry:)
- Xbox Screenshoty: několik screenshotů z XBoxové verze Dooma.
- Doom 3 theme.mp3: no coment.
Zdroj: Doom3maps, PlanetDOOM, Doom3 Gamecentrum
[ 19. červenec 2004 ][ 12:29 ] FatalDooM |
Při této příležitosti byla vytvořena neznámým autorem stránka s výstižným názvem bandoom.tk varující před nákupem DooM3! Netrvalo dlouho a ta samá stránka se na releasedoom.tk proměnila ve stránku propagujicí DooM3 :))
Zdroj: irc #doom3.cz (goodoldalex)
[ 18. červenec 2004 ][ 14:20 ] FatalDooM |
Nízká kvalita (11MB)
Střední kvalita (22MB)
Vysoká kvalita (28MB)
Zdroj: irc #doom3.cz
[ 17. červenec 2004 ][ 14:07 ] FatalDooM |
[ 17. červenec 2004 ][ 01:44 ] Titan |
[ 15. červenec 2004 ][ 20:46 ] mr.twister |
Zdroj: Doom3maps
[ 15. červenec 2004 ][ 13:55 ] FatalDooM |
Přeložená česká verze
Originál ve slovenšťině
[ 15. červenec 2004 ][ 12:39 ] FatalDooM |
Multiplayer - Jak už všichni víte id software se primárně zaměřily na sigleplayer, ale to neznamená, že bychom byli ochuzeni o souboje na netu či LANu. Podle posledních informací by měl DooM3 zatím obsahovat pouze 5 multiplayerových map a ty by sme si mohli zahrát v modech Tournament, DM, TDM a Last Man Standing. Ale už teď se připravuje spoustu multiplayerových modifikací jako je například CO-OP3 od německých kolegů z doom3maps.de.
Demo - Ano bude! Id software se nechtěli zdržovat demoverzí do vydání full verze DooM3, ale teď jim v tom už nic nebrání.
Demo: our priority was finishing the game first and now we are turning our attention to the demo. I don't have any information to share regarding any specific content, but I don't believe that we have ever disappointed in that regard in the past. We will release the demo as soon as it's done, but this probably won't happen until after the game has arrived on U.S. store shelves
60 fps - O zmiňovaném omezení DooM3 enginu na 60 fps jsem už na doom3.cz psal, John Carmack pouze toto tvrzení opět ujasnil. Jak to ale bude opravdu fungovat v praxi se dozvíme až se nám to dostane do rukou.
The game tic simulation, including player movement, runs at 60hz, so if it rendered any faster, it would just be rendering identical frames. A fixed tic rate removes issues like Quake 3 had, where some jumps could only be made at certain framerates. In Doom, the same player inputs will produce the same motions, no matter what the framerate is."
Zdroj: Esreality.com, Progamers.cz, Gamespot.com
[ 14. červenec 2004 ][ 23:00 ] Titan |
Uvedl zde také HW nároky:
CPU 2Ghz, 512 MB RAM, ATI Radeon 9800, 5.1 surround sound. Jinak hru by měla samozřejmě zvládat GeForce4, ale to bude už opravdové minimum.
Z článku jsem část přeložil::
"Hra začíná vaším příjezdem do masivní výkumné základny na Marsu zvané UAC. Píše se rok 2145, jste co by novopečený mariňák, který má posilnit bezpečnostní jednotku. Prvních 15 minut nevlastníte žádnou zbraň a začátek hry se jeví stylem Half life. Poměrně rychle se zorientujete kolem zabezpečené budovy ve které se nacházíte. Můžete také shlédnout úvodní videa ohledně vaší práce a nového domova. Zároveň se i seznamujete s vaším PDA (kapesní počítač), který bude pro vás celou hru nepostradatelný. S PDA si můžete stáhnout užitečné informace od ostatních zaměstnanců UAC. Dále s ním lze rozluštit přístupová hesla a hlavně budete celou hru (28 map) přijímat maily, které budou nezbytností k dokončení hry. Toto všechno je obsaženo v úvodních 15 minutách hry. Jelikož je tato úvodní část ještě bez jakékoliv akce, můžete si plnými doušky vychutnat užasnou grafiku a ozvučení (na PCGAMERU z toho dokonce měli šok). Prostředí hry jsou ohromně zaplněná výbornými grafickými detaily. Základna se jeví jako přesvědčivá marťanská základna, která ani tak nepředstavuje design daleké budoucnosti, ale spíše depresivní postmoderní park. Hra vypadá velmi reálně např.: od odložených časopisů na kuchyňských stolech až po ty nejšpinavější veřejné záchodové mísy. Často můžete slyšet ozvěny krvelačných démonů, kteří si vás chtějí dát k svačině. Tu a tam narazíte na zombíka pochutnávajícího si na lidském těle. Abyste si hru vychutnaly plnými doušky a dosáhli maximálního úspěchu, nesnažte se probíhat všech 28 levelů zhurta, ale velmi pomalinku detailně pozorovat každý stín a soustředit se na veškeré zvuky a kroky, hledat každou lékárničku, přístupovou kartu a náboje. Zbraně jsou zde všechny zpátky z původních dílů dooma. Avšak nábojů nebude mnoho, takže je potřeba jimi šetřit. "
A na závěr 2 zajímavé obrázky:
[ 14. červenec 2004 ][ 19:44 ] mr.twister |
|
Zdroj: IRC (thx [TTH]liQuid), Bluesnews
Update 21:00
Oficiální tiskové prohlášení se objevilo už i na domovských stránkách id Software a dále byly částečně zprovozněny stránky UNION AEROSPACE CORPORATION, kde běží odpočet do vydání Dooma v USA. Světové weby se předhánějí v informacích a začínám mít dojem, že právě propuká holé Doom 3 šílenství (zvláště pak na německých IRC channelech). V ČR informuje pohotově, ale přece jen po nás:) Tiscali Games a doom3.gamecentrum.cz.
[ 14. červenec 2004 ][ 00:17 ] Titan |
[ 13. červenec 2004 ][ 12:31 ] smash[id] |
[ 9. červenec 2004 ][ 22:28 ] FatalDooM |
Pokračování by Twister: Fatal musel zmizet a pověřil mě, abych to tady dokončil. Obrázek, který je vidět pod touto zprávou je naskenovaný z anglického časopisu MCV Heft a jasně zde stojí: IT´S DONE!!! To, že je hra gold znamená, že je hotová a balí se do krabic, aby mohla být rozesíláná prodejcům. Buďme však na pozoru, protože oficiální zpráva to není!
Zdroj: doom3center.com
[ 9. červenec 2004 ][ 07:42 ] mr.twister |
[ 8. červenec 2004 ][ 01:33 ] mr.twister |
Zdroj: HomeLAN Fed
[ 7. červenec 2004 ][ 00:02 ] Titan |
[ 6. červenec 2004 ][ 22:21 ] FatalDooM |
[ 6. červenec 2004 ][ 19:17 ] FatalDooM |
a|citizen: hrál jsem jen jednu mapu, byla to dobrá 1v1 mapa, stínování byly divoké, opravdu se změnil herní styl, úskokama se kryjete za bednama
K9-Usurper: a můžu se zeptat? Mohl si ty efekty vypnout?
a|citizen: ne, to nešlo
K9-Usurper: aha, takže žádný picmip 5 + vertex lightning!
K9-Usurper: byl tady stále limit pro 4 hráče ?
a|citizen: yeah, stale pro 4
K9-Usurper:oh
a|citizen: hra byla plynulá
a|citizen: hrál jsem na P4 3.2 s novou grafikou od Nvidie
K9-Usurper: ah
a|citizen: pistole je "instant hit" jako flaregun z Quake2
K9-Usurper: tak slabá?
a|citizen: dobrá zbran na začátek
a|citizen: žádny velký damage
K9-Usurper: byly tam teleporty?
a|citizen: yeah
a|citizen: efekty teleportu byly divoké
Celý rozhovor naleznete na Thejadegarden.com
Zdroj: doom3.de
[ 26. červen 2004 ][ 04:34 ] mr.twister |
Zdroj: PlanetDOOM, WalMart, Gameplay
[ 25. červen 2004 ][ 19:36 ] FatalDooM |
[ 22. červen 2004 ][ 15:40 ] mr.twister |
Článek druhý je více než zajímavý, protože autor obeslal několik významných postav české herní scény s otázkou: "Jak se těšíte na vydání DOOMu 3? Myslíte si, že přinese do žánru opravdovou revoluci nebo se jen jedná o "dobře prezentovanou hru?". Odpovědi od zástupců Gamestaru, Gamezone, Doupě či Blesku naleznete v článku Vox Populi: Bude DOOM 3 revoluční?
[ 18. červen 2004 ][ 11:30 ] Titan
Todd pro doom3.cz: DVD verze nebude
Na internetu se objevilo mnoho spekulací ohledně vydání DooM3. V mailu jsem se zeptal
samotného šéfa D3 projektu Todda Hollensheada na deluxe verzi, o které se už hovořilo.
Todd překvapivě odpověděl, že žádná deluxe verze v nejbližší době nebude! Hlavní význam
jeho odpovědi má však to, že ID Software DooM3 na DVD vůbec nevydá! Tudíž počítejme se 4 CD.
Berte tuto zprávu za věrohodnou. Zde je originální znění:
May I have one question ? What will be inside the deluxe dvd collection?
At this point, we don't have any plans for a DVD edition of the game. We would only do a "special" edition if we could put some really cool stuff in it. If that happens, we'll be sure and let everyone know as soon as we can.
[ 17. červen 2004 ][ 7:35 ] FatalDooM
ATI Radeon X800 vs Nvidia 6800
Je to teprve pár dní co jsou u nás k dostání tyto hi-end grafické karty od Nvidie a ATI.
Nvidie tentokráte vsadila na moderní technologie CineFX 3.0 (podpora DirectX 9.0c, Vertex a
Pixel shader 3.0). ATI šla zase cestou vylepšení stávající architektury Radeonu 9700 a 9800.
Při předváděčce nové grafické karty od Nvidie 6800 (NV40) byli vypuštěny také velmi zajímavé
screeny z DooM3.
|
|
Jak ATI X800 tak Nvidia 6800 by měli dosahovat v DooM3 extrémních výkonů a to i ve vysokých rozlišeních. To ukazuje nedávný test na české stránce PCtuning, kde se nebáli otestovat obě tyto karty na DooM3 alphě. Grafy ukazuji opravdu velký rozdíl i mezi velmi výkonným Radeonem 9800 XT a novým Radeonem X800 Pro (brzo by se měla na trhu objevit i verze X800 XT s vyšší frekvenci a s 16 pipelines). Ve všech testech mají celkem znatelný náskok karty od ATI, ale musím zdůraznit že alpha je skoro dva roky stará verze, která je jestě velmi neoptimaliovaná a finální verze se bude od ní ještě hodně lišit. Ale i tak nám tento test může lecos napovědět - třeba kde se může přibližně pohybovat hodnota fps na těchto kartách. Bouhužel jak už to bývá za tyto moderní grafické karty zaplatíte v této době nehorázné peníze. Nvidia 6800 Ultra stojí přibližně 18000 Kč a ATI X800 Pro 14000 Kč, verze XT bude o nějakou tu tisícovku dražší
|
|
[ 17. červen 2004 ][ 1:09 ] mr.twister
Další spekulace s datem vydání
Již dávno je zvykem, že hry vycházejí se spožděním oproti slibovaným termínům. Bude i Doom 3
patřit mezi ně?
Z dřívějšího prohlášení id Software jsme se dozvěděli, že Doom by měl vyjít
letošní léto. Některé další spelukace hovořily dokonce o 15. červnu a několik internetových
obchodů mělo dokonce toto datum ještě nedávno stále uvedené jako platné. Nyní se objevily
spekulace nové a to konkrétně na IGN.com, kde
se můžete dočíst, že podle dvou - na sobě nezávislých zdrojů, se má PC verze Dooma 3 dostat do obchodů
na přelomu července a srpna. Verze pro Xbox by měla následovat v říjnu. Jistý vliv mají mít i obchodní
zájmy, protože v listopadu se chystá prodej Halo 2, který by mohl Dooma ohrozit (alespoň, co se týká
marketingu). Jisté jsou asi jen dvě věci: oficiální datum se nejspíš nikdy nedozvíme a až konečně
doom vyjde, budem potřebovat plínky.:)
[ 15. červen 2004 ][ 7:15 ] FatalDooM
Kratičké video z E3 prezentace
Nějakému štastlivci se podařilo natočit část předváděčky E3. Video je sice
velmi kratičké a moc nového se z něj nedozvíte ale určitě by nemělo chybět
ve vaší sbírce videí z DooM3. Video jsem našel na ruské stránce
www.doom3.ru ;-) takže pokud neumíte azbuku stačí kliknout
zde (délka videa: 17sec, velikost: 2 MB).
[ 10. červen 2004 ][ 7:30 ] FatalDooM
IRC kanál #doom3.cz na QuakeNetu
Už nějakou dobu běží na QuakeNetu #doom3.cz kanál. Zatím tam mnoho lidí nechodí,
ale začíná se to pomalu ale jistě rozjíždět. O kanál se po celou dobu staral vaTTzi,
který má i na své jméno kanál zaregistrovaný. Pořádek nad kanálem drží skvělý bot
analfab0tka (ano slyšíte dobře máme na kanále slečnu takže se tam budete chovat slušně :)
Díky analfab0tce máme na kanále detailní statistiky, které pravidelně aktualizuje j4r.
Můžete se zde setkat z DooM komunity třeba s Titanem, Mr.Twistrem se mnou a poslední dobou v
ranních hodinách i se Smashem. Mezi nejčastější návštěvníky zatím patří čeští Quakeři.
Statistiky toho kanálu jsou zde. A jak se na #doom3.cz dostanete?
#doom3.cz
irc.quakenet.eu.org (QuakeNet)
port 6667
|
|
|
[ 7. červen 2004 ][ 21:30 ] FatalDooM
Kde si můžete předobjednat DooM 3?
Jako první český internetový obchod, který nám umožnil předobjednat si DooM3 byl
Tiscali Gameshop
a to za cenu 1399 Kč (normální cena by měla být údajně 1699 Kč). Navíc pokud si DooM3 předobjednáte
dřív než oficiálně vyjde budete zařazeni do soutěže o 10 figurek a 50
plakátů s motivem hry. Další místo kde si můžete DooM3 předobjednat je shop
gamezone.funstore.cz
na herním serveru GameZone. Zde můžete získat DooM3 za stejnou cenu - 1399 Kč a navíc k němu
dostanete zdarma akční hru Postal 2. Nedávno se také objevila předobjednávka na
JRC taktéž za stejnou cenu.
[ 4. červen 2004 ][ 13:25 ] smash[id]
www.doom3.cz startuje
[ init doom3.cz refresh daemon .................... ]
Zhruba před měsícem se mi podařilo zaregistrovat doménu www.doom3.cz, píšu
podařilo, protože původně tuto doménu vlastnili jiní fanoušci Doom 3,
jenže nezaplatili za její prodloužení a doména jim propadla.
To, že doméně doom3.cz vyprší platnost, jsem si všimnul několik
dní před tím, než se tak opravdu stalo protože tato doména byla několik
týdnů nefunkční a já jsem zkoumal proč tomu tak je.
Protože idoomovskou doom3 sekci jsem kdysi plánoval
spustit právě na doom3.cz, jenže sem tehdy neměl finance na její zaplaceni,
tak jsem jen tak zkusmo vyplnil formulář pro registraci domény a
ono to dopadlo. Poté mne kontaktoval původní majitel domény s tím,
že má připravenou novou stránku a že ji chtěl zrovna spustit.
Nabídnul jsem mu spolupráci, jenže k nějaké dohodě nedošlo a
tak jsem se po krátkém rozmýšlení dal do modernizace starého
idoomovského enginu, protože jsem na výrobu úplně nových
stránek neměl čas. To přineslo značná omezení, protože stuktura
těchto stránek na dnešní dobu už nevyhovuje, nicméně po poradách
s FatalDoomem se nám povedlo ji uvést do provozuschopného stavu.
Tuto stránku jsme spustili, ačkoliv některé odkazy nejsou ještě funkční,
postupně na nich budeme pracovat. O obsah doom3.cz se budou starat
FatalDooM, Mr.Twister, minulý týden se k nám připojil Titan. Co se týče
mne, tak se budu starat hlavně o administraci stránky, nyní je mým
hlavním úkolem vybudovat zde redakční systém. Okolo DooM 3 toho je a
ještě více bude co psát, takže kdokoliv byste se chtěl k nám
připojit, tak dejte vědět, brány jsou otevřeny ..
[ 2. červen 2004 ][ 15:05 ] Titan
DooM 3 na DVD?
Asi nikoho už nepřekvapí internetový obchod s možností předobjednání DooM 3. Na jednom z těchto
obchodů - Gameplay
se objevila zajímavá informace pro nedočkavce, kteří si hru přeobjednali dopředu.
Obdrželi zajímavý mail, ve kterém bylo uvedeno:
"Nedávno jsme byli informováni (pozn.: otázka je zda od ID), že DooM 3 vyjde ve dvou verzích. První bude standardní a druhá limitovaná deluxe. Obě budou dostupné pouze na DVD. Ještě nevíme, co bude deluxe obsahovat, ale bude to něco vyjímečného !"Je to velmi zajímavé info, protože Tod Hollenshead tvrdil, že DooM 3 vyjde pouze na 4 CD. Osobně bych uvítal, aby to vyšlo jak na DVD tak na CD. Každopádně si ještě počkejme na finální verdikt samotného ID software.
[ 31. květen 2004 ][ 21:58 ] Titan
Dalši interview s Toddem Hollensheadem
Na serveru HomelanFed se objevilo
interview s šéfem DooM 3 projektu - Toddem Hollensheadem. Jak už asi všichni víte společnost
ID software potvrdila vydaní Dooma 3 na léto 2004. TH si ale zatím není jistý, zda DooM 3 vyjde
před nebo po QuakeConu, který se bude konat v sprnu. To by znamenalo, že by teoreticky
DooM 3 mohl spatřit světlo světa nejpozději koncem září. Doufejme však, že vyjde dříve
než se QuakeCon uskuteční. Také zde padlo potvrzení skutečnosti, že demo vyjde teprve
až po full verzi, což asi není žádné překvapení. TH je také přesvědčen, že DooM 3 i
přestože je specializovaný na hru pro 1 hráče, bude mít úspěch i v multiplayeru.
Samozřejmě neměli bysme se čemu divit, úspěch ID Software na tomto poli
nemusím snad připomínat. Todd se zmínil, že po PC verzi budou dokončovat
verzi pro XBOX. Ale ani on nemá ještě představu, kdy přesně v létě DoomM 3 vyjde,
natož jaká bude další hra. TH také předpokládá, že se objeví kritika co
se týče násilí, satanismu apod., což si ID už vytrpělo s Doomem před 10 lety.
Každopádně jedno je jisté, toto léto bude ve znamení herních pecek,
na které se můžeme těšit.
[ 27. květen 2004 ][ 1:03 ] FatalDooM
DooM3 Xbox video
Časopisu IGN se podařilo ukořistit video které bylo předváděno na
E3. Bohužel jak už jsem psal jedná se o Xbox verzi takže kvalita textur a počet polygonů ve hře je
znatelně menší a ve videu se to projevuje celkem evidentně:(. Takže pokud budete z grafické úrovně
zklamáni, věřte že v PC verzi to bude o něčem jiném. Co však ztratilo video na grafice vynahradilo
na atmosféře. No nic Vám říkat nebudu, podívejte se na to sami.
Na Tiscali Games připravili i
low res verze videa takže se nikdo nemůže vymlouvat že to nestáhne :))
|
|
|
[ 26. květen 2004 ][ 0:13 ] FatalDooM
DooM3 & Xbox
Na letošní E3 byla prezentována pouze Xbox verze DooM 3. Id software to zdůvodnil tím, že PC verze se blíží do finále a nechtějí se zdržovat přípravou předvádějícího dema. Co se týče Xbox verze, tak ta by měla vyjít o několik měsíců po PC verzi. Při této příležitosti vypustil id software spoustu nových screenshotů.
|
|
|
|
[ 13. květen 2004 ][ 1:14 ] mr.twister
Interview s tvůrci DOOMa 3
Luke mě upozornil, že na svých stránkách - doom3.gamecentrum.net mají
nový - do češtiny přeložený rozhovor s
Toddem Hollensheadem z id Software. Přeložil jej Jumbik a vy tak
máte opět možnost dozvědět se několik zajimavých informací o
připravované bombě z dílny na peklo.
Výňátek z rozhovoru:
IGN: Pro Xbox se plánuje off a online co-op ale ne pro PC
verzi. Pochybují že by to bylo z technického hlediska tak proč tedy?
Todd Hollenshead:To je dobrá otázka. Když byly započaty práce
vše bylo koncipováno jako konzolová implementace toho co děláme pro PC
ale nastaly změny. Verze pro Xbox byla již od počátků navržena jako
co-op hra přes system link a nepřátelé museli být navrženi tak aby se
nesoustředili jen na jednoho z hráčů protože není žádná zábava hrát za
někoho o koho není žádný zájem ze strany soupeřů... Více zde.
[ 10. březen 2004 ][ 17:44 ] FatalDooM
DooM 3 & Nvidia
Na stránkách Nvidie
se objevila
zpráva o tom, že DooM 3 byl zařazen do tzv. programu The Way it's
Meant To Be Played! Na stránce Nzone se
doslova píše: id Software doporučuje rodinu grafických karet
GeForce FX pro hraní DooM III. Co si máme my uživatelé o tomto
myslet? Je to pouze reklamní trik? Stejné prohlášení Nvidie bylo i v
případě nové hry Far Cry a ta podle posledních testů běhá o trochu lépe
na ATI. Takže toto berte prohlášení s rezervou. Navíc pokud vzpomínáte
na starší test na Tom’s
Hardware tak tam ATI dosahovala mnohem lepších výsledků! Navíc se
objevily informace, že by se k připravovaným kartám od Nvidie
NV40 a NV45 mohl přibalovat DooM 3 zdarma, jako je tomu stejně u ATI
Radeonu XT s hrou Half-Life 2.
Když už jsme u té Nvidie, tak ta brzo vypustí novou grafickou kartu vyvíjenou pod kódovým označením NV40 a NV45. Ty by mělo být pro DooM3 to pravé ořechové, protože budou podporovat Pixel a Vertex shadery 3.0, vylepšené 16-ti násobné anisotropní filtrování, 16 plnohodnotných pipelines a samozřejmě bude mít nějaký ten MHz navíc. Právě oněch 16 pipelines bude mít v DooM 3 velký vliv na celkový výkon. Na druhou stranu připravovaná karta od ATI vypadá v souvislosti s DooMem 3 papírově slabší. Ale necháme se překvapit, nakonec to může být třeba naopak...
[ 5. březen 2004 ][ 1:33 ] FatalDooM
DooM 3 - Datum vydání ?
Podle časopisu Gamespot by měl
DooM 3 vyjít 15. dubna 2004. Spousta věcí tomu nasvědčuje např. nedávné
zprovoznění oficiální stránky Doom3.com
nebo obrázky krabičky, ve které se bude DooM3 prodávat. Odpovídá to i
staršímu prohlášení a to 1. kvartál letošního roku. Samotný id Software
se však k tomuto datu nevyjádřil, ale v pracovním .planu id je datum vydání
stále neuvedeno :(( .
Just a reminder to everyone that the official release date for DooM
3 is “when it‘s done“.
Při této příležitosti jsem na netu našel perfektní DooM
3 kalendář, který vám bude moci zpříjemnit to nekonečné čekání!
Pozn. Twister: Uvidíme, jak se vše vyvine - zatím všichni mlží
a sám Todd Hollenshead poukazuje na to, že nemáme veřit ostatním, ale
pouze bohům z olympu zvaném id Software:).
[ 22. únor 2004 ][ 1:11 ] mr.twister
Rozhovor s Hollensheadem a Willitsem
Na české stránce doom3.gamecentrum.net
se objevil velmi zajímavý, ale co je hlavní - do češtiny přeložený rozhovor
se dvěma vývojáři id Softu. V rozhovoru byl třeba nastíněno to, jak
bude fungovat Id.net - tedy něco jako Battlenet v provední Johna
Carmacka a spol či na jaké úrovni je v multiplayeru dooma 3 Fred
Nilson:). Ukázka z rozhovoru:
Gamearena: Jedna poslední otázka ohledně multiplayeru a poté vás
přestaneme otravovat....
Todd Hollenshead: My máme rádi mluvení okolo multiplayeru! Sice
nebude revoluční což jsme také neřekli ale to určitě neznamená že
bychom nechtěli aby nakopal pár zadnic :)
Tim Willits: Jedna věc kterou jsme do multiplayeru přidali a moc
jsme o ni nemluvili je možnost připojení se do Id.net a chatovat a
otevírat si místnosti kde si mohou klany pohovořit. Máme klienta typu
IRC což opravdu shromáždí online comunitu dohromady. Myslím že by to
mohlo být skvělé. Právě se nám ho podařilo rozeběhnout a vypadá velmi
solidně. Rozhodně s ním zažijete legraci.
Celý rozhovor zde.
[ 6. 2 2004 ][ 0:35 ] FatalDooM
Krátké zprávy z DooM 3
Firma id Software se rozrostla
o další dva majitele. K vlastníkům společnosti Johnu Carmackovi,
Adrianu Carmackovi a Kevinu Cloudovi se přidali Todd Hollenshead (CEO)
a Tim Willits (hlavní desighnér).
Nedávno se na stránkách ComputegGamingWorld
objevilo spoustu nových screenshotů. Nejdříve se objevily v
nascanované verzi, později však byly oficiálně uvolněny id Softwarem.
Jelikož se v poslední době objevilo spoustu nových obrázků můžete si je
všechny prohlédnou v této galerii.
|
|
|
|
Pokud jste před pár měsíci zaslechli zvěsti na PC.IGN o tom, že by se mohla metalová kapela Tool podílet na soundtracku k DooM3, tak možná na tom něco bude, protože kapela toto tvrzeni tentokrát potvrdila!
Btw.: Tak jsem se koukl na DooM3 info tady na [id]oomu a ,,Termín vydání:rozhodně ne v roce 2002,, mě přinutil trošku tuhle sekci zaktualizovat :))