Články

Doom 3 technologie 2. část

[04.08.2004] [Goodoldalex] [Komentářů 0]
Druhá část článku o Doom 3 technologii

Seznam zbraní v Doom 3

[25.07.2004] [Twister] [Komentářů 0]
Přehled dostupných informací o arzenálu zbraní před vydáním Doom 3.

Oficiální Doom 3 benchmark

[23.07.2004] [FatalDoom] [Komentářů 0]
Článek komentuje oficiální benchmark zvěřejněný na [H]ard|OCP, který byl proveden pod dohledem IDsoftwaru.

IDsoft Gamespy interview

[23.07.2004] [Twister] [Komentářů 0]
Překlad rozhovoru s lidmi z id Softu (Tim Willits, Todd Hollenshead a Marty Stratton) o dokončení Dooma 3, quaconu 2004, Quake IV a o tom jak sehnat speciální doom 3 edici:)

Doom 3 technologie 1. část

[15.07.2004] [Goodoldalex] [Komentářů 0]
V první části rozsáhlého článku o Doom 3 technologii rozebírá goodoldalex základ Carmackových enginů - OpenGL, úvod do problematiky světla v hrách a bump-mapping.

DooM3 DM test na QuakeConu 2003

[28.09.2003] [FatalDoom] [Komentářů 0]
Překlad příspěvku z diskuzního fóra na www.doom3.dk, ve kterém popisuje zážitek jeden účastník Quakeconu 2003, který měl možnost si zahrát DooM3 DM test.

Doom 3 Preview

[27.07.2002] [Hokis] [Komentářů 0]
Kratąí Doom III preview, které sepsal Hokis[PRE]. V článku jsou shrnuty důležité události týkající se vývoje Doomu 3, vhodné zejména pro úvodní seznámení s DooM3.