DooM3 DM test na QuakeConu 2003

[ FatalDoom ] [ 28.09.2003 ]

Kufiho překlad příspěvku z diskuzního fóra doom3.dk Originál Kufiho překladu najdete na games.tiscali.cz - článek jsem trošku upravil do přijatelnější formy, opravil pár chyb a přidal háčky a čárky.

Píše se tady, že štastlivci, kteří byli vybráni stáli před stánkem do kterého je pořadatelé pouštěly po dvou skupinkách o čtyřech lidech. Doporučili jim nakonfigurovat ovladáni jak jim vyhovuje, načež se měli joinout do hry (délka hraní byla 8 minut). Každý comp byl vybavený 5.1 repro (certifikovaný THX laboratoří - tipuji to na Logitech), ..s 2GHz AMD64bit s grafikou GeForce FX5900Ultra -pozn. FatalDooM. Po startu se objevil u reaktoru (zřejmě ten co je vidět na dvou nových screenech), počkal až zmizeli laserové paprsky, vlít dovnitř a na dně uviděl Berserker powerup, sebral ho a vzápětí byl teleportován do jeskyně potaženou hnědou kůží vypadající jako pekelná jáma, nato byl vrácen za záblesku zpět do mapy z rozmazaným viděním (efekt motion blur) a za řevu z plných plic (postavy ve hře samozřejmě) se vrátil do bitky mnohem silnější stejně jako ve starým DooMovi.

Zajímavá je zmínka o tom, že jediná věc co přitom měl, byli pěsti - nerozumím pak dohadu o Xnásobném damage u střelných zbraní pří bersekru. Po udeření nepřítele umře opravdu rychle, podobně jako u Quada v Quake3 (bohužel se nezmiňuje o tom jestli se efektně rozstříkne jako ve starým DooMovi). Po tom co Bersekr vypršel se vše vrátilo do normálu. Dál se zmiňuje o tom, že brokárna má skvělej čistej a hlasitej zvuk a vůbec všechny zbraně teď vypadají a jsou nazvučeny mnohem líp než v alphě (to je dobře, protože ty zvuky z alphy se nedali poslouchat - pozn. FatalDooM). Taky se zmiňuje o baterce - světlo z ní (paprsky dopadající na povrchy) vypadá skvěle, můžete ji též použít jako zbraň (mimo tento článek píše, že je to model ruky s baterkou, ne tedy jenom kolečko světla jako v alphě). Nabízí se otázka jak to bude fungovat s Berserkrem, když máte mít 30ti násobnou damage s melee weapons a majznutí baterkou se dá za meele attack počítat (v případě ranged weapons má být pouze 3x -4x).

Na otázku jestli se dá používat baterka v jedné ruce a zároveň se zbraní v druhé bohužel neodpovědě. No ale zpátky k překladu. Při procházení mapy se dostal do sekce laboratoří, kde nalezl panel s nápisem ,,světla,, - po stisknutí světla zhasla načež se v nastalé tmě začal rubat s jedním openentem a završil to opětovným sebráním Berserkru (při sebrání začne hrát strašidelná hudba). Na závěr se zmiňuje o tom co se stane s tělem zabitého nepřítele -tělo se rozpadne na kostru, což vypadá efektně. Na konci hry hlas oznámil konec hry a odešli ze stánku. END.

Závěrem můžu jenom poděkovat Kufimu za perfektní překlad!