Screenshot

DooM Open 2010

Účastníci prosincové DooM Open 2010, chybí Bubuss se synem...

[ 04.09.07 ] [ 10:17:54 ] [ Twister ] [ Komentáře: 30 ]

Doom 4 určitě bude

Trošku starší zpráva, která by se tu ovšem měla objevit. John Carmack se na proběhlém QuakeConu (turnaj, nad kterým má patronát id Software) zmínil, že Doom bude mít rozhodně své pokračování. Máme se tak do budoucna na co těšit. Celý článek...
Komentáře k novince:

#1   04.09.07 17:02:44  BeRaN
mmm to abych si konecne zahral tu trojku,,,
#2   04.09.07 19:34:43  Libor
a dvojku
#3   04.09.07 19:41:41  Twister
Ja sem si trojku rozehral kdyz byly ta Doom3 horecka, ale byla to hrozna sragora (ops)
#4   04.09.07 19:47:58  BeRaN
dvojku mam dohranou, akorat v jednicce mam jeste nejake resty :p Jo twistre slysel jsem, ale prej datadisk se povedl..
#5   05.09.07 13:01:49  Damned
Tak Trojka mě ze začátku docela chytla, ale pak jsem to spíš od půlky do konce protrpěl. Říkal jsem si, že DooM přece musím projít už jen z principu ;) Tak snad 4ka bude trochu svižnější...
#6   05.09.07 23:12:22  Bubusak
Trojku i datadisk jsem dopařil hned jak to bylo, možná i dřív :) Docela mě to bavilo. Určitě lepší než posraně nudnej HL2.
#7   06.09.07 00:50:14  ufon
tve nechapu jak nekdo muze rict ze hl2 byl nudnej, no vsechno je mozny asi.....
#8   06.09.07 05:00:53  Spirit_Crusader
Nahodou u doomu 3 jsem se i lekl, kdyz jsem si nevsiml velky hlasitosti na repracich a zapl ho tak jsem mel sok driv nez naskocilo menu :p Jinak jsem ho jeste nedohral, protoze mi rpisel dost nudnej. HL2 neni nudnej ani nahodou krovaku ;) oproti doomu 3 uz to nesnense srovnani.
#9   06.09.07 10:20:17  Tomsa_x
Doom3 i HL2 sou picoviny, proste me takovy hry nebavej vubec. Nema to tu stavu, kdyz si chci zahrat neco kde se nic nedeje tak si zahraju radsi strategie ktery maj zas jiny prednosti, ale abych nekde chodil s panackem a prosil vyrobce at mi da aspon brokarnu a aby ten lempl byl stejne linej jak ves a neprebehnul nakej volnej prostor behem 2 vterin ale za 15 minut tak to me fakt nebavi. Doom2 je akcni hra, Doom3 a HL2 a takovy tyhle podobny sou o nicem:/. Kdyz chci dobrou grafiku tak se podivam na film, tam se aspon neco deje:). A ze hru muzu ovladat a film ne? A co muzu ovladat v doom3? Nic. Stejne musim jit po vyznaceny trase, obcas se mi kousne komp a to znamena ze na me vyskoci naky zakerny monstrum:D. Nasrat. Doom2 a Civilizace forever:)
#10   06.09.07 11:18:29  Bubušák
HL2 byl nudnej! HL1 i se všema datadiskama jsme dohrál snad 10x a považuju jí za jednu z nejlepších her ubec. Proto jsem očekával od HL2 taky tu samou akci a vtažení do děje, což se nekonalo. Hodinová projíždka v bugině/vznášedlu mě fakt nevytrhla. Ukažte mi někoho kdo HL2 hrál vícekrát. Prostě je to tak a nic s tim nenaděláte :) p.s HL2:EP1 byla již o něco lepší. p.p.s Prostě DOOM!
#11   06.09.07 11:41:47  Libor
na akci je dobrej serious sam, tuny neptratel se na vas hrnou ze vsech stran, celkem dobry zbrane a mapy, akorat se pak to vybijeni stane dost jednotvarny
#12   06.09.07 12:03:00  sneakfast
ja hral hl1 i hl2 vickrat, protoze me ty hry opravdu bavily.. stejne tak jako d1 a d2, nikoliv ovsem doom3. mel jsem chut si koupit ve sleve d3 s datacem, protoze na ten datac jsem slysel hodne chvaly, ale nakonec jsem se k tomu nejak nedokopal:)
#13   06.09.07 12:22:01  ufon
Hl2 byl do ravenholmu nic extra ale pak se to pekelne rozjelo, nechapu jak se ti mohl libit hl1 a ne hl2, ty hry sou si sakra podobny nicmene pro me osobne je hl2 jeste vys, myslim ze vain to byl kdo rikal ze by si hl2 uz znovu nezahral, a s tim vicemene souhlasim, protoze ten prvni prozitek byl tak silnej a hlavne jedinecnej ze nemam moc duvod to projizdet zase znovu, ale na druhou stranu taky tu hru uz nemam jinak bych si to nejspis i dal, ja taky nemam duvod se divat na urcity filmy znovu kdyz uz sem je jednou videl, narozdil od jinych filmu ktery mi sice nedaly takovej silnej zazitek ale maj tu vyhodu ze se neokoukaji(komedie), muj osobni odhad je ze HL2 ma nejlepsi FPS single player kterej kdy vysel, a rekl bych ze s tim vetsina herni komunity souhlasi, v zanru FPS je to proste spicka - mimochodem rict ze tyhle hry sou picoviny narozdil od RTS je celkem ignorance o_O, stavet jeden zanr nad jinej...to je jako kdybych rekl ze death metal je sracka narozdil od hip hopu kdyz kazdej je urcen pro jinej okruh lidi a zni uplne jinak, nicmene srovnavat v ramci zanru se uz celkem da ale ani to moc neznamena, jediny na cem zalezi je co lidi bavi a co ne....
#14   06.09.07 12:28:07  ufon
jinak samozrejme respektuju nazor kazdyho cloveka, rict "hl2 me nebavil nebo hl2 me nudil nebo hl2 se mi vubec nelibil" tak ani neceknu, ale kdyz o hre ktera me osobne naprosto nadchla rikate ze je nudna nebo picovina tak to se kurna ozvu protoze i kdybych byl jedinej clovek na svete kterymu se to libilo tak to znamena ze nemate pravdu......a tech lidi je setsakramesky vic(naprosta vetsina co to hrala), sorry hosi
#15   06.09.07 12:34:44  vain
Výborný single měl Quake4, ten sem projel snad 5x narozdíl od HL2 (1x). Vyjímka budiž HL:EP1, kterou sem projel asi 3x, ale je to moc krátké.
#16   07.09.07 12:05:52  Cow-Killer
Q4 měl singl k uzoufání nudný, debilní přejiždění v tanku, mise typu stojíš na místě a hýbe se vše kolem tebe, mě nechali zavzpomínat na hry typu Operation Wolf(automatovka z 90. let pro neznale). Doom3, těžil z faktu, že když nic nejde vidět, tak dojde k vzrůstu prodejnosti pamprsek dry plus. HL2 s jeho super-mega-giga grabber a designem na úrovni sedmiletého děcka na konci hry zkazil jinak dobrý zážitek ze svižné akce. Kdyby tyto hry nebyly tak těžce přehypované neštěkl bych v dnešní době ani pes podvraťák.Grafické enginy záměrně nerozebírám, vypichuji jen a pouze hratelnost.
#17   07.09.07 13:16:40  ufon
uprimne pokud se nekomu nelibi doom3, quake4 ani hl2 tak mozna zanr FPS neni pro nej to pravy orechovy..... :) to je jak kdybych rekl, no myslim ze starcraft a broodwar nebyl nic moc, warcraft 3 byl jeste horsi a command and conquer serie byla takova nedotazena :)
#18   07.09.07 20:01:32  Cow-Killer
ufone docela si me rozesmal, mezi radky jsem se jen snazil poukazat na skutecnost, ze zanr fps stahnuje a preslapuje jiz radu let na miste a chybi skutecny svezi vitr... Za skutecne perly povazuji DN3D, Q1, Terminator:Future Shock (chodici cast), serii AvP a Doom2:) Od Doomu 4 ocekavam pouze dalsi technologicke demo od ID, nic vic.
#19   08.09.07 14:13:24  vain
Co je tak úžasného na Q1, že to je skutečná perla? Bylo to bezhlavé chození po stále stejných texturách a jedinou novinkou tam byly 3D postavy. Neříkám že D3 a HL2 byly nějaké bomby, tam zas byly hrátky se stíny respektive fyzikou. Mě se třeba hodně líbil i STALKER, v něčem byl přece jen originální, ale všechny nové 3D akce můžou jen rozmazávat to co už tu bylo nebo máš nějaký geniální nápad v hlavě? Poděl se =)
#20   08.09.07 17:32:39  Cow-Killer
Debata se prijemne rozjela, od informace, ktera pojednava prichodu D4 jsme se dostali k budoctnosti fps zanru. Q1 mel vyborny sountrack, ktery podtrhnul temnou atmosferu celeho sveta + rocket jump:-) Ale zpet k tematu u dnesnich 3D her mi chybi hlavne atmosfera, ktera chytne a nepusti az do konce hry... Treba se povede Falloutu 3 dotahnout do konce to, co zacal STALKER.
#21   08.09.07 18:18:55  Tomsa_x
Souhlasim s Cowem ze vsem temhle novejm hram neco chybi. Hratelnost, idea, zabava, sviznost a ja nevim co vsechno. Hodne souhlasim s vetou ze D4 (pokud se neco nezmeni) tak bude jenom technologicky demo od ID software. Dobrej napad byl zakomponovat do FPS prvky RPG a moznost vylepsovat postavu a rozvyjet pribeh do vicero smeru. Taky bych uprednostnil moznost chodit po jakymsi svetu kamkoliv a delat tam cokoliv s tim, ze mam nakej cil, ale aby bylo nekolik mnoho cest jak ho dosahnout. Kapacity na to sou. Vzit neco z MMO sveta i do singla.... a tak... Tohle, ze dostanes pistolku a des jednou kurevsky dlouhou nalajnovanou ulici a po ceste najdes 8 lepsich a lepsich zbrani a tunu nepratel mi pride fakt nuda kde de jenom o grafiku a engine...
#22   08.09.07 18:59:12  Jarin
Pro me byly vzdy nejoblibenejsi hry Unreal dohranej fakt hodnekrat (U2 uz nic moc..bohuzel :( ) Dalsi pecka pro me byl HL1 kterej sem dojel fakt hodnekrat HL2 se ke mne jeste nak nedostal ikdyz uz sem ho nekde hral a asi by me bavil potom je to AvP to byla skvela rezba u ktere sem bal asi jak uz u zadne hry snad The thing jeste krapec...to sou asi pro me nejlepsi hry ..+ jeste doom ale ten mam dojetej zatim jen dvojku :P ...Jeste pro tomsu kterej rika ze sou strilecky dost stereotipni a ze se tam nic nedeje at si zkusi Prey...je to celkem kratky ale jinak nabuseny novejme vecma,skvelou hudbou a pribehem...J.
#23   08.09.07 19:15:22  hokis
tomsiku zkus world of warcraft tam si delas v podstate cokoliv. btw novy fps strilecky me neberou vadi mi ta spickove vypracovana grafika :) neni to nic pro me i kdyz v multiplayeru si dam skoro cokoliv.
#24   08.09.07 21:43:15  Tomsa_x
wow fakt ne, tam se nic nedeje, to je zas druhej extrem ze tam behas jak curak a nikde nic poradne... jinak u fps to je proste o multiplayeru no, to je fakt ze ten je dobrej vzdycky protoze proste neni nad to vykosit nakyho kamose... :)
#25   09.09.07 03:43:17  Bubušák
Souhlasim uplně se Jarinem :) Všechny hry co vyjmenoval byly supr. Naposled jsem pařil ten Prey. Po dlouhý době hodně dobrá akce.
#26   09.09.07 08:59:27  vain
Tomsa_x: vylepšování postavy bylo třeba už v Daikataně, možnost splnit misi vícero způsoby bylo už v mnoha hrách, četně STALKERA, prostě je to vždycky rozmazávání toho co tady už bylo, takže to těm hrám ani nemám za zlé. To vylepšování postavy bude teď i v CoD4.
#27   09.09.07 12:33:08  Draza
I ja souhlasim s Jarinem. Mozna tem hram davalo kouzlo taky to ze kdyz sem je hral tak sem to paril na slabejch masinach a stejne to byla mrda..Unreal mi cukal jaxvin, HL se skubal kdyz tam bylo vic jak 2 nepratele :) Stejne tak sem to mel i s Doomem pred tema lety..Celkove vzato, vychazej fakt jen sracky tedkonc..bratr ma 640 GB disk naslaplej imagema her co vychazej vseho zanru a sou to fakt picoviny..jestli si treba chcete zahrat ultra picovinu FPS doporucuju Call of Juarez nebo tak nejak se to jmenovalo :))
#28   09.09.07 12:56:31  Dopefish
A že tvůj bratr nehraje doom jako ty?:)
#29   09.09.07 15:09:33  Draza
Jo driv sme spolu na 386kach hravali coopku a singl apod, ale ted uz ho to tolik nebavi a nema cas uz
#30   09.09.07 21:07:07  ufon
problem je asi v tom ze kazdej si pod idealni hrou predstavuje neco jinyho, ale pokud se bavime o FPS, tak nevidim duvod pro by hra mela mit prvky RPG ci cehokoliv podobnyho aby byla kvalitnim FPSkem, pro nekoho jsou takovy hry moc malo akcni a takovej clovek si s chuti zahraje doom3 - za dalsi, spousta lidi ma pocit ze kdyz byli mlady(maly) a hry je bavili a dneska kdyz jsou o 5 - 10 let starsi a vetsina her(nebo zadny) je nebavi tak ze to je zpusobeny kvalitou her, rekl bych ze duvod bude spis v tom cloveku, kdyz si ja vzpomenu na to co se hravalo driv a na to co se hrava dnes tak dnesek svoji napaditosti a originalitou(pokud nebereme nekolik prvnich kousku v kazdem zanru) nijak neprekonava ani nezaostava za tim to co bylo driv, ono ani neni tak lehky prichazet s revolucnima napadama kdyz vam herni studia vychrli za rok stovky titulu - ovsem kdyz nekdo chce najit neco co vybocuje se zajetejch koleji tak to urcite najde, mainstream nikdy nevyhovoval vsem - btw call of juarez nebo co to je vazne je sracka, bylo tak tusim i hodnoceny, ale to neznamena ze se tenhle rok neurodilo nekolik perel