Screenshot

DooM Open 2010

Účastníci prosincové DooM Open 2010, chybí Bubuss se synem...

[ 03.01.10 ] [ 00:16:08 ] [ Method ] [ Komentáře: 0 ]

Idoom mapping contest #1 - Quake World in One Week

A máme to tady. První oficiální mapping contest může pomalu začít... ale postupně.

Hned na začátek bych chtěl říci, že se contest bude od původní idei maličko (vlastně celkem dost) lišit. Důvodů je hned několik, ale ten největší bude asi to, že je nás poměrně málo a dost lidí nemá s tvořením map zas takové zkušenosti. Proto jsem se rozhodl, že čas, kdy budete moci vytvořit mapu(y) nebude omezen na 24 hodin, ale na týden. Dá nám to více prostoru vytvořit něco aspoň trochu kvalitního a doufejme i větší počet map. Další důvod je ten, že pokud by někdo chtěl přispět a s mapováním nemá prakticky žádné zkušenosti, tak by během 24 hodin asi těžko něco stihl. Takhle bude mít aspoň šanci něčím přispět. Tolik tedy k tomuto rozhodnutí a pojďme se vrhnout na samotný contest a zadání.

Jen dvě slova - Quake World. V tomto duchu by se měly nést vaše mapy a jak už název napovídá jedná se o vytvoření mapy s "quake feelingem", ale hratelností dooma. Zadání je po všech možných i nemožných úvahách takto prosté z toho důvodu, že toto je spíše takový testovací contest, kdy bychom si měli vyzkoušet jestli to bude fungovat do budoucna, či ne a proto je zbytečné to nějak přehnaně kombinovat. V zásadě by vám tedy mělo stačit dobře použít textury z resource wadu. Toť tedy hlavní téma. Podrobné zadání najdete níže :

  • Start : 03.01.10, 0:00
  • Konec : 11.01.10, 0:00
  • Bugfixing : 11.01.10, 0:05 do 17.01.10, 0:00
  • Iwad : Doom2
  • Téma : Quake style
  • Kompatibilita : Boom engine
  • Porty : S podporou boom enginu a výše
  • Typ : Single / Cooperative
  • Skill nastavení : 4, Coop (klidně můžete udělat podporu i ostatních skillu, ale není potřeba)
  • Počet map : Unlimited (jedna osoba může poslat jeden a více map)
  • Resource : Download
  • Obsah :

    Nová monstra - Pouze změna grafiky a zvuků (vlastnosti tedy zůstávají stejné) pro Sergant, Hell Knight, Baron Of Hell, Pain Elemental, Lost Soul a Imp.

    Nové zbraně - Opět pouze změna grafiky a zvuků pro Shotgun.

    Colormap - Z Greenwar 2.

    Nová grafika - Ve stylu Quake. (jen jedno nové nebe pro epizodu 1, pokud uděláme víc, než jednu epizodu, přidám další :-))
  • Další info : Chci vás poprosit abyste v žádném případě nespojovali resource wad spolu s vaší mapou, ale pouze ho opravdu používejte jen jako resource. (při testování pak tedy budete pouštět dva wady - vaší mapu a resource wad) Map name nastavete na MAP01. Určení pořadí map bude vykonáno po skončení. Zároveň bych si také rád vyhradil právo na zásah do vašich map pro učely bug fixingu a ostatních malých uprav. Dále bych chtěl upozornit a poprosit vás, abyste vaše hotové mapy nezveřejňovali nikde jinde, než zde na idoom fóru. (z důvodu používání cizích resource grafiky atd. - Budu potřebovat nejdříve vytvořit txt) S tím souvisí i to kam mapy posílat - Pro tento učel by mělo sloužit oficiální idoom forum. Veškeré chyby v resource wadu hlašte také tam.

No a to by snad mělo být pro teď vše. Veškeré problémy, připomínky, nadávky směřujte do již zmíňeného fóra.Levelům Zdar.

Komentáře k novince:

Dosud nebyly přidány žádné komentáře