Aktuální komentáře
28.04.12 18:40:24
Fune
Fune
Doom dosáhl 18 let své existence!
04.01.12 09:22:57
KIDACEK
KIDACEK
Doom dosáhl 18 let své existence!
14.10.11 16:01:34
crx
crx
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
13.10.11 19:47:42
Klofkac
Klofkac
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
08.10.11 20:42:49
sneakfast
sneakfast
Odamex Nitro #2 - Onslaught 1+2+3 Team Deathmatch
03.09.11 15:52:16
Des_Arthes
Des_Arthes
Off Topic: doomeři tipují fotbal
Důležité soubory
[ 12.03.09 ]
[ 08:07:32 ]
[ Vain ]
[ Komentáře: 14 ]
Odamex 0.4.3
Ačkoli by se mohlo zdát, že tento port upadl do zapomnění, což se možná u některých i stalo, dává o sobě opět vědět. Po dlouhém a vleklém vývoji vyšla nová verze, která mimo oprav chyb přináší jako obvykle mnoho novinek a podle oficiálního oznámení se pravděpodobně jedná o poslední vydání řady 0.4.x.
Jako hlavní změny bych zmínil:
- Opravena kompatibilita s Windows 95
- Vylepšena synchronizace mezi klientem a serverem, stále zde jsou problémy kvůli ztrátě paketů, ale již ne tak časté
- Opět vylepšena kompatibilita s přehráváním dem vanilla doomu
- Možnost nahrávat dema ve formátu lmp (single)
- Opraveny problémy s midi zvuky ve Windows Vista/7
- Opraven bug z cooperativy, kdy byly klíče přenositelné z mapy do mapy
- A mnoho dalšího...
Plány do další verze jsou především v duchu implementace lepší podpory síťového kódu a prakticky celého přepsání kódu pro CTF. Více se můžete dočíst na oficiálních stránkách. Na závěr nutno dodat, že OdaTým slíbil, že do verze 0.5 bude opraven problém s myší ve Windows, což se povedlo, takže se dá i věřit tomu, že slib o vylepšení síťového kódu, jakožto momentálně asi největšího problému Odamexu, se povede také.
Zdroj: http://odamex.net
#1 12.03.09 21:23:42 Firestone
Založil jsem zkušebně na oblakovi entryway server. Chtěl jsem ještě nahodit coop s Plutonia 2, ale s tím si to jaksi neporadilo, pokud něco nedělám špatně...
#2 12.03.09 22:58:38 Gusta
Plutonia2 vyžaduje jako iwad plutonia.wad nikoli doom2.wad - pokud čirou náhodou děláš špatně tohle ...
Jak je to s podporou coopu celkově? Stále se snažíme přijít s nějakou zajímvaostí do contestů a pokud by šlo zahrát coop v tomhle i s tím, že si nahrajeme lmp demo a nemusíme kvůli tomu být na lanu a používat prboom, tak by to mohlo bejt zajímavý...
#4 13.03.09 09:54:44 vain
Nahrávání den podporuje zatím pouze single player.
#5 13.03.09 15:40:55 Firestone
to Gusta:
Díky za info! Jsem si nepřečetl přiložený texťák a flákl to tam jak mě napadlo :(
to all:
Teď už to běží, takže můžete zkusit coopa :)
Díky za info! Jsem si nepřečetl přiložený texťák a flákl to tam jak mě napadlo :(
to all:
Teď už to běží, takže můžete zkusit coopa :)
#6 13.03.09 15:52:36 Firestone
...tak mně to neběží - po navázání komunikace se serverem Win vyhodí chybovou hlášku. Může to někdo zkusit?
#7 14.03.09 06:26:45 vain
Jakou hlášku? Mě to jede.
#8 14.03.09 08:33:33 Firestone
Inu tahle pro mě nic neříkající - http://lukas-kuzel.net/bin/error.jpg. Ten entryway mně běží v pohodě, ale tohle padá tímhle stylem. Ale pokud to dělá jen mně, tak je to ok - já to hrát nebudu :) Buď mám nějaké imperfekce v Doomikovi (naplácané všechny porty na sebe), anebo si widle staví hlavu...
#10 14.03.09 08:40:27 vain
A dělá to i v singlu nebo jen když se připojíš na server? Možná to nedělá jen tobě, třeba všem ve Windows, to by museli ještě vyzkoušet ostatní. Jinak pařil sem chvíli coop, takových 10 minut a hrálo se to super. Možná by to chtělo někdy prubnout pořádněji, jak na tom vlastně Odamex teď je, kdyby někdo chtěl tak mi pisněte.
Singl zkusím lokálně. Teď jsem na Installfestu, takže jak budu mít chvíli, tak to prubnu a hodím echo.
Každopádně by to bylo fajn, kdyby to nějaký další Win user zkusil.
Každopádně by to bylo fajn, kdyby to nějaký další Win user zkusil.
...tak jen v rychlosti:
Problém je v umístění WADů. I když mám v launcherech (IDE, odalaunch) nastavené správné cesty, tak to kvůli tomu hapruje. Chce to nahrát pl2.wad přímo do kořenového adresáře, kde máte odamex. Takže to vypadá, že to nemají dořešené tuhle problematiku WADů... padá to s chybovýma hláškama a nenahlásí to, že je problém s WADem, takže bacha :)
Nebo doporučuju připojit se na server z konzole přímo ve hře pomocí příkazu connect a pokud máte plutonia.wad, tak to má snahu si pl2.wad stáhnout - ale jen snahu - mně to nestáhlo :( Třeba někomu jinému se to podaří.
Problém je v umístění WADů. I když mám v launcherech (IDE, odalaunch) nastavené správné cesty, tak to kvůli tomu hapruje. Chce to nahrát pl2.wad přímo do kořenového adresáře, kde máte odamex. Takže to vypadá, že to nemají dořešené tuhle problematiku WADů... padá to s chybovýma hláškama a nenahlásí to, že je problém s WADem, takže bacha :)
Nebo doporučuju připojit se na server z konzole přímo ve hře pomocí příkazu connect a pokud máte plutonia.wad, tak to má snahu si pl2.wad stáhnout - ale jen snahu - mně to nestáhlo :( Třeba někomu jinému se to podaří.
...no chová se to poněkud nestabilně - jednou to jede a pak zase ne :(