Aktuální komentáře
28.04.12 18:40:24
Fune
Fune
Doom dosáhl 18 let své existence!
04.01.12 09:22:57
KIDACEK
KIDACEK
Doom dosáhl 18 let své existence!
14.10.11 16:01:34
crx
crx
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
13.10.11 19:47:42
Klofkac
Klofkac
Zones of Fear - Český megawad ve vývoji
08.10.11 20:42:49
sneakfast
sneakfast
Odamex Nitro #2 - Onslaught 1+2+3 Team Deathmatch
03.09.11 15:52:16
Des_Arthes
Des_Arthes
Off Topic: doomeři tipují fotbal
Důležité soubory
[ 28.06.10 ]
[ 10:07:39 ]
[ Vain ]
[ Komentáře: 18 ]
Odamex na tenkém ledě
Ralphis oficiálně naznačil, co lidé už poznat mohli sami. Odamex je s vývojem na hraně, občas se nějaká ta změna ve zdrojových kódech objeví, ale není to nic extra. Pasivita vývojového týmu dospěla do stádia pro Ralphise neúnosného a vyzval tak případné vývojáře k připojení se k Odamex týmu, případně k zasílání příležitostných oprav známých bugů.
Zmiňuje dobrý stav enginu v aktuální podobě (a má de facto pravdu), ovšem ne na tolik, jak očekává komunita, která se kolem Odamexu již vytvořila. Nejpalčivějším problémem je momentálně dotlačení Odamexu do verze 0.5, pro vydání je nutno uzavřít zhruba 18 bugů. Případné patche by bylo nejlepší směřovat asi zde.
Požadavky na případného lídra vývojového týmu nejsou nikterak strašné (v porovnání s těmi, co má id Software ;-)). Solidní znalost jazyka C++ a zkušenost se síťovým kódem, výhodou je samozřejmě znalost Doom enginu.
Pokud si myslíte, že můžete, byť i malou měrou, pomoct ve vývoji Odamexu, kontaktujte Ralphise na email nebo přes oficiální fórum Odamexu. Více se můžete dočíst v oficiálním vyjádření.
Zdroj: http://odamex.net
Able to lift 60 pounds (monitors, computers, printers) - splneno, muzu nastoupit
#3 28.06.10 16:00:29 vain
No jarine, zrovna od tebe, co si tě pamatuju jako duelistu, bych čekal, že ti momentální stav dostačuje stejně jako mě. S duelama problém není, bohužel s ostatním v aktuálním stádiu ano.
Vidim to na brzky konec Odamexu, jak se zacne hledat nekdo z davu signalizuje to vetsinou pruser.
btw. nenasel by se nekdo na psani newsek pro idoom? :)
btw. nenasel by se nekdo na psani newsek pro idoom? :)
#5 28.06.10 17:12:19 vain
Programátor pro SkullTag se de facto našel taky z davu, a je velmi dobrý, možná bude mít štěstí i Odamex =)
Něco mi říká, že i přes tu jejich krizi nakonec někoho najdou, pak to budou rok nebo dva vyvíjet a dotáhnou to do konce dřív než Zdaemon svou slavnou Godotovskou verzi 1.09 :)
tak tohle me zamrzi krome tech old school duelu sem v odamexu videl hlavne velkou sanci na coop kera defacto v klasickym pojeti uplne chybi. Co se tyce zd neda o coop ani moc mluvit skulltag je az moc pokrokovej. A klasicky singl porty moc nefungujou vcetne nejpouzivanejsiho prbooma+ kterej je az na jednu zasadni chybu dobrej. Klasickej prboom ma zas pochybnou mys a co sem se doslechl od graima tak cokolada taky spatny. No skoda odemex mohla bejt nadeje
#8 29.06.10 15:00:11 kelvin
Hokis - co má SkullTag a ZDaemon špatně na cooperative?
Skulltag s tím svým OpenGL nevypadá jako moc oldschool :) I když se to dá povypínat všechno, není to prostě ono. Co se ZD týče, tak to je největší lol. Největší chybou jsou třeba chybějící projektily od revenantů nebo absence animace od Archvilea, takže prakticky nevíš, jestli na tebe někdo letí nebo tě skosí Arch ...
Problémů ale bylo víc, akorát už paměť neslouží...
Problémů ale bylo víc, akorát už paměť neslouží...
Kelvin: tak si probehni ve Zdaemonu coop na liquidu, doporucuji treba map 25, to je vskutku kvalitni a nezapomentulny zazitek.
#11 29.06.10 16:59:27 kelvin
Twister: povídej, co tam je tak zlého? Fakt netuším.
#12 30.06.10 08:16:11 vain
Kelvine, kdy si naposled hrál coop (nebo single) v jiném portu než ZDaemon, SkullTag nebo ZDoom? =)
#13 30.06.10 08:31:33 vain
Jen doplním, že Nese to asi nějak nakoplo a dneska opravil dva bugy ;-) (582 a 570).
#14 02.07.10 12:25:01 kelvin
To samozřejmě není odpověď. Hrál jsem v posledních letech mnoho kooperativních wadů i módů a opravdu jsem si nevšiml ničeho tak zásadního, že bych kvůli tomu musel mít další port.
Odpoví už někdo?
Odpoví už někdo?
Na zd coop je úžasný třeba to, že po exitu náhodně zmizí komplet celá výbava kterou si syslíš třeba přes deset levelů a zůstane ti jen boomstick. Nebo se to děje jen mně?
#16 02.07.10 13:37:53 crx
tak toto se me vubec nikdy nestalo a to hraju jenom coop na zd ...
Uz jen zacatek v coop s boomstickem je pochybnej nemluve o ruznejch respawnech itemu zabugovany monstra... treba jak rikal vain ten reverant.. archvill kdyz nekoho ozivy zustane tam silueta monstra i po opetovnym zabiti, dal pak ten ohen, mancubus strili spatne svoje projektyly atd atd. A pokud tu mluvime o odamexu jako portu ktery se nejvic priblizuje klasice je jasny ze by se dal vyuzit i na nahravani dem. Coz v portech jako zd nebo st je nemyslitelne treba pro cn czn a fungujicim launchrem je to uplne idealni volba pro ty ktery zrovna nesedi vedle sebe na lanu
#18 03.07.10 09:54:25 vain
Boomstick v coopu nebo respawny itemů bych na vrub ZD nedával, přece jen to bude otázka nastavení serveru. Ale těch bugů s monstry tam je spousta, minimálně před těmi třemi týdny nebo kdy jsem to ten ZD hrál tak byl stále bug s tím, že z Cybera lítaly rakety, aniž by byla animace, že střílí, věřím tedy, že ty problémy monster, o kterých mluví Hokis, přetrvávají taky stále, ty stojící mrtvoly si taky živě pamatuji (ale ty jsem teď neviděl). O fyzice pohybu ani nemluvě, ale to už je na lidech, jestli jim více vyhovuje pohyb v ZD nebo v klasice jako má třeba právě Odamex - a to je asi jediné, co se mi na Odamexu líbí nejvíc, že se to ovládá jako klasika a marina neplave jako v ZD a ruku na srdce i v ST. Prostě je Odamex zpětně kompatibilní s klasikou a to je to, co dnešním portům chybí, vlastně se ty ostatní porty neovládají jako Doom, který máme všichni tak rádi, de facto to není ani doom (když se to tak neovládá), nad tím se zamyslete pánové =)