Fune
KIDACEK
crx
Klofkac
sneakfast
Des_Arthes
Odamex žije
Z mě dostupných informací je tato funkce už téměř hotová a bude zařazena do stabilní větve až po důkladném otestování. Pokud máte zájem si poslední revizi vyzkoušet, stačí si zkompilovat zdrojové kódy, které jsou samozřejmě volně šiřitelné pod licencí GNU/GPLv2. Upozorňuji, že stáhnutím binárky pro Windows stáhnete verzi 0.2a, což je revize 150, tedy dosti neaktuální. Vydání verze 0.3a se odhaduje až po začlenění funkce spectate (nezaručeno).
Co se kompilace týče, tu mají uživatelé Linuxu značně zjednodušenou narozdíl od uživatelů Windows. Stačí si nainstalovat SDL knihovny, které s velkou pravděpodobností najdete přímo v správci balíčků, stáhnou pomocí svn klienta zdrojové kódy a poté je jednoduše skompilovat. Uživatelé Windows nechť jako návod ke kompilaci použijí OdaWiki.
Navíc můžete využít domovský server od Cyberrealityho z rodiny Liquid, na kterém běží wad Greenwar map01. Určitě by se hodila i Entryway, ale dva servery na prozatím nedokončený port by byly už asi luxus =)
Pokud se jedná o poslední aktuální revizi 269, jedinou vadou na kráse je mírně poskakující marina protihráče, jinak je už odamex "celkem" funkční. Pokud se vývojový tým zaměří na tento nedostatek a poté se začne věnovat ostatním bugům ovlivňujícím přímo hru, mohl by být odamex zanedlouho dobře hratelný a mohlo by se o něm konečně začít mluvit jako o možném portu na takový GamePark, kde ho mám od Tomsy slíbený a celkově by se mohl začít Odamex skloňovat ve všech pádech.