Screenshot

DooM Open 2010

Účastníci prosincové DooM Open 2010, chybí Bubuss se synem...

[ 15.02.07 ] [ 00:01:52 ] [ Method ] [ Komentáře: 18 ]

Skulltag Oblacek CTF Server

Jak možná většina z vás ví, kdysi bežel na obláčku oldschool Skulltag server 1on1. Bohužel byl pro nezájem (až na pár lidí tam nikdo nehrál, ač se jednalo o velmi povedenou záležitost) zrušen. Ovšem! Počínaje dneškem byl spuštěn další Oblacek Server pro tento skvělý port a tentokrát v nejhranějším modu dnešní doby CTF.

CTF ve Skulltagu není ani moc odlišné od toho v ZD až na to, že nehrajete tahovou strategii jako v ZD, ale plynulou akci jakou DooM bezesporu je. ;) Mezi další výhody patří například možnost votování, což možná většina z vás zná z quaka - Nebaví vás nějaká mapa? Nevadí, jednoduše dejte hlasovat o změně mapy. Mezi další plusy patří například nepropadávání vlajky dolů, scoreboard neukazuje fragy, ale pouze donešené vlajky hráče (pro někoho možná spíše mínus, ale CTF je o vlajkách a týmové hře), silent bfg...Spornou položkou by pak mohlo být ssg. Na jednu stranu jak jeden nejmenovaný BeRaN řekl, jsou souboje aspoň napínavější :) Na stranu druhou je opravdu těžší s ssg něco trefit. Osobně nemůžu přijít na to čím to je, ale jsem si jistý, že ufon to v komentářích osvětlí. :)

Na Obláčku beží normální zdctfmp předělaný pro Skulltag. Zatím pouze první dva packy, ale během zítřka se pokusím předělat i ten poslední. Současnou stabilní verzí Skulltagu je v0.97c2 a stáhnete jí zde.

Na závěr bych rád dodal, že doufám, že se Skulltag CTF uchytí a získá vaší pozornost, kterou si jistě zaslouží.
Zdroj: Oblacek
Komentáře k novince:

#1   15.02.07 01:11:34  Method
Ještě pár poznámek - Nejsem si jistej jestli jde zapnout timer (odpocet do konce mapy), potom doporučuju hrat nejvíc na rozlišení 640x400, protože vyšší se může dost sekat...
#2   15.02.07 02:55:09  kelvin
No, nezkoušel jsem, ale proč ten výsměvavý tón vůči ZDaemonu? * tahovou strategii v ZDAemonu nehraju, pravděpodobně máte zapnuté zobrazování děr po vystřílech na stěnách. Pokud ano, není problém ZDaemona, ale váš. * Propadání vlajky dolů se z bugu vyšplhalo na vlastnost, řeší se to hlavně v kemp mapě 04, kde kolikrát propadnutá a později sebraná vlajka může rozhodnout. * Skoreboard neukazující fragy je imho dost mimo, toto je důležitý ukazatel, obránce pak (veřejná hra) vypadá jako lama. * Jestli ještě oslabili ssg, tak silné mínus. Na závěr bych dodal, že pokud cca 80 lidí hraje na dvou portech, štěpí to již tak malou scénu.
#3   15.02.07 11:15:41  Draza
Vole Method rofl :) Sem zvedavej jak dlouho ti tohle vydrzi :)) Neni to tak davno co si opevoval krasy CTF Zdaemona a denne sme neco smazili a tedkonc sis znovunalezl Skulltag. Copak to bude priste se ptam..CsDoom nebo tak neco? Skulltag je fajn, ale ten tvuj koment..
#4   15.02.07 12:05:54  Firestone
No Methudek je tim celkem zaujaty, ale sak ono se to vykrystalizuje a kdyz nebude zajem tak to zase poslu k ledu...ale musis se snazit, jinak dostane ban na ZD oblacku na 2tydny :) (kdyz se tam nebude hravat)
#5   15.02.07 12:30:05  ufon
Asi tady nema cenu psat nejaky sahodlouhy komentare o ST kdyz si to kazdej muze zkusit sam, me osobne ten port z mnoha duvodu nevyhovuje a nad zd ho urcite uprednostnovat nehodlam, nechci nijak srazet methodovo nadseni, vsichni vime ze zdaemon neni idealni port a ST nabizi spoustu zajimavych funkci.
#6   15.02.07 12:49:27  Graim
Docela by me zajimalo co muze nevyhovovat na ST oproti ZD... ta ssg je vazne zvlastni ale to stejny by rikal o ssg ve ZD nekdo kdo hral predtim 10 let ST :) Jinak k tomu serveru, nemyslim si ze CTF je nejak oblibeny, zvlast tyhle mapy ktery vsichni znaj ze ZD. Spis bych rek ze lidi tam hrajou takovyty kravinky jako LMS apod. Navic to samy CTF je na [UK] takze nevim nevim ale za pokus to stoji ;)
#7   15.02.07 14:54:09  Damned
podle mě ST chybí hlavně nějakej pořádnej Launcher... Jinak ST team má konečně novýho kodéra místo Carnevila ;)
#8   15.02.07 15:56:35  ufon
IDE ma perfektni podporu, co ti v nem chybi ?
#9   15.02.07 16:24:28  vain
kelvin: nezkousel si a proto nevis ze ZD je ve srovnani s ST opravdu tahovka. Rozhodne nemam zapnute takove kraviny jako otisky strel a pochybuju ze nekdo z tech stalych hracu resp. priklonenych vic k OS to zapnute ma, cetne Methoda. Jde o to ze ZD ma omezene FPS a to proste clovek pozna. A pokud jde o me souhlasim s Methodem (tedy nesouhlasim s ufonem ;)) ze ST je opravdu asi lepsi port nez ZD, vadi mi jen ze se tam neda zahrat kvalitne entryway. Ale to uz neni ani tak problem ST jak hracu kteri hrajou jine kraviny a na entryway se tam kasle.
#10   15.02.07 17:10:53  Method
Draza no když koukneš na nějakej skvělej film, tak se taky může stát tvůj oblíbený i když už si nějaký měl ;) Graim a zkoušel si ty kravinky hrát? Kelvin to záleží na ůhlu pohledu, měl sem napsat, že to jsou spíš plusy pro mě no - Nicméně to, že tam nejsou fragy by podle mě jen prospělo..Vem si kolikrat banda lam stoupne a jen stojí a stříli rakety..Ano tenhle článek je zaujatý, neb je to můj subjektivní pohled na věc a nikde neříkám, že se ST musí všem zamlouvat a jak dlouho mi to vydrží? Asi tak do doby, než vyjde stabilní verze Odamexu ;]Amen
#11   15.02.07 17:11:38  Method
Jo a ještě zkuste zahrát coop, tam myslim, že nemůže nikdo nic namítat..
#12   15.02.07 17:49:31  BeraN
podle me je skulltag fajn, je pro me novej, a docela me bavi i nekter ty mody:) hej kelvine, mam pocit ze nedavno si na IRC rikal neco o tom ze by to chtelo oslabit brokarnu pac je moc silna, ted z toho delas velkem minus, tak si to rozmysli pls ;) jinak stepeni sceny je blbost, v ide akorat zapnes podporu skulltagu (jeden klik) a budou se ti ukazovat servery obou portu, kdyz nakej joines IDe automaticky pusti spravnej port.. samozrejme kazdymu se libi neco, bohuzel porad neexistuje zadnej doom port kterej by byl dobrej na vsechno, a myslim ze skulltag dobre doplnuje zd.. coop atd..
#13   15.02.07 17:51:23  ufon
skulltag neni mozny brat vazne pokud se nejakyho vaznejsiho hrani tyce, neumi nahravat dema, ma nevyzpytatelnou mys(jednou se obraz otoci o tolik a jindy o tolik), jako na coop je asi prima, mozna naky mody co zd nema, ale ze bych pod timhle chtel parit duely nebo ctf, to fakt ne
#14   15.02.07 19:23:05  Twister
To TDM je celkem fun, a kdyz to rika vitez TDM skulltag turnaje, tak je uz co rict ne? :) (jo vlastne ono se to jeste nedohralo).
#15   15.02.07 19:49:56  Method
Twister tak to snad ani nemusime dohravat ne?:) Btw. ta ssg je tak divna fakt jen v tom TDM...Na tom oblaku to jde v phoo se mi zda
#16   16.02.07 11:14:40  Jarin
Ale mohlo se to umistit mezi stabilni servery..takhle to stejne neubude moc konkurovat kdyz to budes muset porad zakladat--opruz
#17   16.02.07 17:03:39  Method
Hm? Dyť je to stabilní server...Jak furt zakládat?
#18   17.02.07 13:09:53  Jarin
Jo je stabilni. Ja se prehlidl a myslel sem ze tam neni, ale je:)akorat lidi chybi no:(