[ 10.08.11 ] [ 07:43:44 ] [ Vain ]

Vyšel Odamex 0.5.4

Tak je to tady, poměrně očekávaná nová verze Doom portu Odamex právě vyšla a jako vždy přináší spoustu oprav a novinek v čele s experimentální podporou nahrávání online dem. Jedná se o takovou záplatu díry mezi verzí 0.5 a 0.6, ve které se již očekává, že tyto funkce budou kompletní, ale hezky popořádku.

Hlavní změny:

  • Již zmíněna experimentální podpora nahrávání dem v multiplayeru (-netrecord a -netplay).
  • Experimentální podpora "Unlagged".
  • Vylepšená Zdoom kompatibilita.
  • Opraven bug "Death Cam" (špatný směr pohledu hráče při spawnu).
  • Přidán cl_nobob a sv_allownobob proměnné pro zrušení hýbání zbraně při pohybu (sv_allownobob pro nastavení na serveru, zda to hráči mohou používat).
  • A další...

Změny z pohledy klientské části:

  • Podpora pro pěti tlačítkovou myš.
  • Opraveny nemizející vlajky v CTF.
  • Vylepšení tabulky skóre (včetně opravy počítání skóre v TDM, které jsme si užili na PRE Session bug #734).
  • Možnost vypnout hudbu pomocí snd_nomusic.
  • Nová proměnná r_skypalette, která přepíná chování mezi vanilla Doomem a Zdoomem při sebrání nesmrtelnosti (barva oblohy se nemění/mění).
  • Změna výchozí hodnoty r_detail na 0.

Změny z pohledu serveru:

  • Opraven pád, který mohl nastat při stahování wadu klientem.
  • co_zdoomphys nyní zahrnuje i "two way" wallrun (vhodné pro CTF).
  • Možnost použití zvukových efektů ze ZDoomu přes co_zdoomsoundcurve (jiné vzdálenosti slyšitelností echa tlačítek a podobně).
  • ctf_flagtimeout změněn na sekunda místo tiky s výchozí hodnotou 10 sekund.
Více se můžete dočíst v oficiálním oznámení a seznam všech podstatných oprav shlédnout zde.
Komentáře k novince:

Dosud nebyly přidány žádné komentáře